eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestrogaRe: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
  • Data: 2012-03-20 16:37:14
    Temat: Re: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA01AF1B0BB691elektronik@localhost.net...

    > Hmm. W sumie nie wiem czy to dobrze czy źle. Raczej źle.

    Nie, raczej dobrze. Czlowiek uczy się całe życie. :-)
    Problem polega na tym, że niektórzy nie potrafią tego przyjąć, bo traktują
    to jako krytykę własnej osoby. Nie potrafimy się przyznać, że czegoś nie
    umiemy. Ja sam robiłem masę błędów ortograficznych, ale dzięki temu, że ktoś
    ciągle na forum mnie poprawiał to teraz znacznie lepiej u mnie z ortografią.
    :D