eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestrogaRe: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
  • Data: 2012-03-21 11:18:49
    Temat: Re: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Chris, gdzie sprawdzę dwa auta z USA za 10zł? Mam VIN obu...
    > I gdzie obejrzę ich fotki?

    www.automo.pl anonimowo i od ręki 10zł za sztukę (20zł jeśli chesz PDF-a do
    tego, amerykańce się cenią za głupiego PDF-a ale jak dla mnie nie warto), z
    fotkami jest różnie bo zależy czy były udostępnione czy nie. System zanim
    poprosi o zapłatę pokazuje jakie dane są dostępne więc można się zdecydować
    czy wrto płacić czy nie. Jak pokaże ci np. że znalazł aukcje + fotki
    (pokazuje ile sztuk znalazł) to masz 90% pewności że są zdjęcia, 10% to
    zdjęcia z polskich portali bo to system też wyszukuje. Dotyczy to każdego
    auta obojętnie czy to z USA czy z Europy/Azji.

    www.bezwypadkowy.net to samo tylko publicznie na forum piszesz temat i po
    jakimś czasie (tego samego dnia) masz te same informacje za darmo.

    Na https://www.automo.pl/dekoder-vin masz też pełny dekoder VIN takich marek
    jak Ford, Citroen, Peugeot, BMW, Opel, Grupa VAG czyli Volkswagen, Audi,
    Skoda, Seat