  • Data: 2009-09-24 17:01:16
    Temat: Re: Oszukano mi rodzica - SMS premium
    Od: spiderpl <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-09-2009 18:41, o...@...pl pisze:

    > a co bys powiedzial dziecku? Do dzieci takze przychodza tego typu
    > sms'y (bo nie wiadomo po numerze czy to dorosly czy dziecko).
    >
    > Wg mnie prawo telekomunikacyjne powinno nakazac:
    >
    > 1. ustanowienie blokad na numery premium
    > (telefoniczne/sms/zagraniczne) - dowolnie konfigurowalne, zawsze i
    > wszedzie/bezplatnie.
    >
    > 2. operator powinien wprowadzic mechanizm potwierdzania checi
    > wysylania sms'a premium:
    >
    > my wysylamy sms pod numer xxxx, a za chwile przychodzi sms od
    > operatora informujacy o prawdziwym koszcie i z pytaniem czy wyslac czy
> [...]

    Nigdy w życiu coś takiego nie wejdzie w życie ponieważ operator na
    takiej naiwności zarabia krocie. Są firmy, które zatrudniają ludzi
    którzy właśnie bazują na ludzkiej naiwności.
    Kilka dni temu ktoś próbował wyłudzić ode mnie kod doładowujący do
    heyah, tylko miał pecha bo swój numer przeniosłem z heyah do innej sieci
    ale żeby się cieszył to wysłałem mu zmyślony kod po czym zgłosiłem do
    heyah próbę wyłudzenia