  • Data: 2009-09-24 15:21:23
    Temat: Re: Oszukano mi rodzica - SMS premium
    Od: "Remek" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" napisał:

    > Ehhh... naprawde nie wiem jak mozna sie dac tak nabrac :(

    Nie wiesz? Widocznie pracujesz w podobnej branży naciągającej naiwnych i
    znasz te chwyty. Normalny uczciwy człowiek traktuje innych tak samo, to
    znaczy ufa im. Kazdy sądzi po sobie. Takie oszustwa powinny być piętnowanie,
    ścigane i karane. Jeśli organy Pństwa tego nie chcą robić, to przynajmniej
    publikujmy takie fakty. Numery, nazwiska i nazwy firm.

    Remek