  • 81. Data: 2011-12-13 23:19:30
    Temat: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Waldemar,
    >
    > Wednesday, December 14, 2011, 12:10:32 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Lekkosrawny, powiadasz? Znaczy sranie ze wspomaganiem gazowym?

    Dokładnie tak. To nie był błąd.

    Waldek

  • 82. Data: 2011-12-13 23:24:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Duńczycy robią dżem z marchewki już od dawna, zanim weszli do Unii.
    > A właśnie, co z sokiem z kiszonej kapusty? Sokiem nazwać nie można,
    > bo to nie jest z owoców, a nawet nie z samych. Ale takowy sok widziałem
    > i nawet piłem. Był lekkosrawny.

    On ma swoją fachową nazwę. Odciek, czy jakoś tak.

    Jarek

    --
    Dwóch ich weszło do sklepu w zapusty --
    jeden sok pił na kaca z kapusty.

  • 83. Data: 2011-12-13 23:28:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Dokładnie tak. To nie był błąd.

    To nie była nawet litrówka (wystarczy szklanka).

    --
    Jarek

  • 84. Data: 2011-12-13 23:45:40
    Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>

    Uzytkownik "A.L." <l...@a...com> napisal w wiadomosci

    > Coa Panu odbilo Panie Sidor. Pil Pan dzisiaj?

    Pilem amerykanska Pepsi-Cole i prosze wskazac, co jest w powyzszym tekscie
    nieprawda?

    > EU, ale kombinuje, czy mniej zaplaci za prad czy nie i ile wyda na te
    >
    > A jak tam z tymi "oscypkami" jest? Serki takie. Goralskie.

    Nie znam sie na oscypkach, ale nikt mi nia nakazuje wpieprzac na sniadanie
    albo obiad tego wytworu goralskiego.
    Za to pochwalam, ze nie mozna robic np. w Austrii czegos podobnego i
    sprzedawac jako "oscypek", bo nazwa jest chroniona.

    A co do zarowek, to w koncu jakie zdanie? Niby takie, ze w PL Unia NAKAZUJE
    stosowanie swietlowek?
    ROTFL :))))

    --
    (STS)
    Prawda nigdy nie triumfuje - wymieraja tylko jej przeciwnicy. [Max Planck]

  • 85. Data: 2011-12-13 23:49:04
    Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>

    Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości

    > czego nie widac? Smieci?... Ja mam niebieski pojemnik na plastik i
    > szklo, zielony na papiery, a elektronike moge tylko wyrzucac do
    > specjalnego punkty gdzie to zbieraja. Od lat, a nie od wczoraj....

    A nie mozna tego wypieprzyc do przydrozengo rowu jak w Wolnej Europie?
    Przeciez USA to wolny kraj :)))
    Kto mi kaze wrzucac do kolorowego worka, w dodatku jaja sobie robiac z
    daltonistow, bedacych lojalnymi obywaltelami USA, ktorych sie tak
    dyskryminuje :>

  • 86. Data: 2011-12-13 23:51:45
    Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem pytania i jaki ma związek z moim,
    > ale przynajmniej wiem już jak głosowałeś.

    A pytales o cos?
    Widze, ze jedynie chwalisz sie wynikiem wlasnego glosowania ... pewnie nie
    rozumiejac, jak gospodarka dziala.

  • 87. Data: 2011-12-14 07:12:50
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > A pytales o cos?
    > Widze, ze jedynie chwalisz sie wynikiem wlasnego glosowania ... pewnie
    > nie rozumiejac, jak gospodarka dziala.
    Nie, nie rozumiem. W tym właśnie problem.
    Ostanio okazało się, że nie rozumie tego nawet nikt w Uni.
    Aaaa... rozumieją, ale za to rozumienie, to mamy wybulić dodatkowo min. 3
    mld Euro
    plus oczywiście 15 000 000 000 Euro jak co roku składki do kołchozu.
    Ale jak kolega to rozumie, to zazdroszczę.
    To co VAT 100%?
    Tak dla ratowania braterstwa oczywiście :-)
    EOTFM. Dobranoc.
    S.

  • 88. Data: 2011-12-14 08:19:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.12.2011 23:23, Piotr Dmochowski pisze:

    > To samo jest zresztą w motoryzacji. Niemcy pod hasłami ekologii i walki
    > z kryzysem zezłomowali całkiem dobre samochody żeby na ich miejsce
    > wprowadzić nowe niewiele lepsze. Po dokładnych obliczeniach okazało się
    > że zanim to się zwróci to z nowego samochodu zostanie tylko trochę rdzy.
    > Firmy zarobiły, ale gdzie tu ekologia?

    Przecież od dawna wiadomo, że w tym numerze nie chodzi o środowisko, a o
    stały dochód korporacji.

  • 89. Data: 2011-12-14 09:39:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Mon, 12 Dec 2011 22:27:14 +0100, Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    >Tzreba jeszcze przez te 27 lat nie zgubic rachunku. No i nie moze
    >wyplowiec. Ostatnio rachunki jakos dizwnie plowieja po 6
    >miesiacach...
    >Wniosek racjonalizatorski sprzedawcow?

    Raczej nie - po prostu papier termoczuly tak ma, zjawisko znane od
    ~30lat.
    Drukarka na papier termoczuly ma swoje zalety, i sa powszechnie
    uzywane mimo tej wady.
    Wiec sklepy co najwyzej mogly tanszy papier swiadomie wybrac .. no i
    tansze drukarki tez, ale to raczej wczesniej kupowaly.

    Sporo zalezy tez od przechowywania.

    J.

  • 90. Data: 2011-12-14 10:08:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2011-12-13 22:13, J.F. pisze:
    >Głupie nie jest, ale jak to się kiedyś mówiło socjalizm zwalcza
    >kłopoty które sam sobie stworzył. Najpierw wprowadzają ROHS, a potem
    >jest problem że elektrośmieci przybywa. Była niedawno dyskusja na
    >grupie o trwałości AGD.

    Akurat jednego z drugim (i z trzecim ?) bym nie laczyl.

    >Gdyby udało się przerwać produkcję tandety (która dodatkowo
    >nadmiernie wyczerpuje zasoby naturalne) i wypracować mechanizm
    >promujący trwałe produkty - to byłoby za co chwalić. A tak jest tylko
    >drobne usprawnienie złej sytuacji.

    uwazaj uwazaj - bo mechanizm juz wypracowano, teraz wystarczy tylko
    podniesc oplaty :-)

> [...]
    >miejsce wprowadzić nowe niewiele lepsze. Po dokładnych obliczeniach
    >okazało się że zanim to się zwróci to z nowego samochodu zostanie

    Taki pewny bym nie byl. od 96 obowiazywalo Euro2, od 2008 Euro5
    http://en.wikipedia.org/wiki/Euro3#Emission_standard
    s_for_passenger_cars

    Teraz dodac paliwo za 150 kkm i emisje z hut.

    No ale wiadomo ze tu o miejsca pracy chodzilo, nie o ekologie.
    Ale byc moze dzieki temu maja czyste podejscie a nie miliony ludzi na
    zasilku smrodzacych swoim rozklekotanymi autami, i naprawiajacych inne
    stare gruchoty sasiadom.

    >W dodatku od nowego roku przechodzą na używanie nowego czynnika w
    >klimatyzacji który przy pożarze zmienia się w śmiertelną truciznę. I
    >tego żaden urząd już nie zablokował. Pewnie z dbałości o ludzi dokupi
    >się na nasz koszt środki ochrony chemicznej dla strażaków oraz nowe
    >wypasione maszyny do utylizacji i pokaże wielką troskę.

    A ktory konkretnie, bo w starych tez chyba chlor byl, co zawsze grozi
    fosgenem.
    A inne fluorowce chyba analogiczne zwiazki tworza ... i analogicznie
    toksyczne sa ?

    >Pewnie nie można było przepchnąć zmian do jakiegoś dużego traktatu,
    >to się dopisało co trzeba w dokumencie mniejszej rangi i wszyscy są
    >zadowoleni.
    >A zrobili to nie po to żeby poprawić jakość, ale dlatego że według
    >przepisów dżem można zrobić tylko z owoców. Czyli cały ten cyrk jest
    >tylko w celu zachowania nazwy.
    >Ciekawe czy doczekamy się jakiegoś europejskiego Barei, bo materiał
    >na kilka filmów już jest :/

    Tym niemniej ja sie ciesze ze maslo to jest maslo, wino to wino, a
    moze nawet i dobrze ze wodka jest zbozowa, kartoflana lub buraczana, a
    nie np papierowa :-)

    j.