  • 11. Data: 2013-03-08 16:27:49
    Temat: Re: Oszczędzacz paliwa :-D
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:khcmts$82s$1@node1.news.atman.pl...
    > Elo
    >
    > Oszczędza do 30% paliwa*. Wystarczy wetknąć w gniazdo zapalniczki. Za
    > jedyne 2 dolce.
    > http://www.aliexpress.com/item/Fuel-Economizer/73021
    3950.html

    Czyżby zdalny zmieniacz kąta rotacji topspinowej, skupiony na dolocie,
    dzięki czemu efektem ubocznym jest fiołkowy zapach spalin? :))

    > * - pozwala producentowi gadżetu oszczędzić do 30% paliwa, poprzez zakup
    > nowszego, oszczędniejszego samochodu.

    No cóż, za kasiorę zyskaną z tego-nie-wiadomo-czego można wszystko, byle by
    zebrać jej wystarczająco dużo. Tylko trzeba być dobrym krasomówcą, aby dało
    się nałowić jeleni... :P

  • 12. Data: 2013-03-08 16:29:55
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:khcna1$7og$1@node1.news.atman.pl...

    3950.html

    > Swoją szosą - czasem zastanawiam się, czy nabierający się na takie gadżety
    > nie powinni być poddawani eutanazji ;->

    No co ty, lobby producentów tych cud^H^H^Hgównien nie pozwoli... Kto będzie
    kupował te ich sempiternitowe konkrecje, jak się im klientów wybije? :P
    Jeszcze, żeby choć wibrator w środku był, to chociaż ma szansę sprawić komuś
    przyjemność w pewnych okolicznościach :P

  • 13. Data: 2013-03-08 16:32:04
    Temat: Re: OszczÄTdzacz paliwa :-D
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "Maciej Milinkiewicz" <n...@m...pl> napisal w
    wiadomosci news:20130308160532.278a91bb@benq.home...

    > http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/Neo
    Socket.jpg

    ROTFLMAO :DDDDDD

    --
    Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.

  • 14. Data: 2013-03-09 20:50:39
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

> [...]
    3950.html

    > * - pozwala producentowi gadżetu oszczędzić do 30% paliwa, poprzez zakup

    Może to jest do czegoś przydatne, po kształcie sądzę, że nie tylko do
    oszczędzania paliwa służy;) A nie wstyd kupować ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 15. Data: 2013-03-10 04:52:28
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może to jest do czegoś przydatne, po kształcie sądzę, że nie tylko do
    > oszczędzania paliwa służy;) A nie wstyd kupować ;)

    Oj, zdecydowanie :))
    Tylko czy który chłop byłby kontent, gdyby jego Pani z brzusia się na
    niebiesko świeciło? :))

  • 16. Data: 2013-03-10 06:02:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie znacie się, a wypisujecie bzdury (pewnie z zazdrości).
    >
    > Trzeba znać zasadę pracy :
    >
    > Silnik w samochodzie z natury rzeczy pracuje nierówno. Mimo sterowania
    > przez samochodowy komputer, silnik nie pracuje całkowicie stabilnie,
    > minimalnie przyspiesza, zwalnia itp.
    >
    > Jak na pewno zauważyliście, włączenie dużego obciążenia elektrycznego
    > wpływa na pracę silnika (jak i wyłączenie).
    >
    > Ten aparat w oparciu o obserwację napięcia 12V analizuje pracę silnika, a
    > następnie poprzez obciążanie i odciążanie odpowiednią mocą, stabilizuje
    > go, co przekłada się bezpośrednio na zużycie paliwa.

> [...]

    Brzmi tak samo jak to, że bozia zabrania nam przetestować prawdziwość OBE.