  • 41. Data: 2017-01-25 09:14:52
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup

    >Jest to kompromis między wadami radia a wadami biurokracji, czasu i kosztu
    >wykonania inwestycji czy co tam jeszcze trzeba żeby dołożyć kabelek
    >sterujący między lampami.

    Łojacie, ależ se zmyślasz gościu.

  • 42. Data: 2017-01-25 09:26:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 01:10:31 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

    > Nie zapodam bo było zbyt ciemno a prędkość zbyt duża żeby rozpoznać co to.

    Ja mu już nie odpisuje bo to zwykly trol.
    Zeby sie przekonać które samochody tak mają starczy przed biedronką sie przejść i
    policzyć samochody z zintegrowanymi lampami gdzie kierunek (pomarańczowy) jest w tym
    samym kloszu. Dla ułatwienia podam ze fiesta mk6 tak ma.
    Albo chwile postać na skrzyżowaniu gdzie samochody skręcają i zobaczyć czy każde ma
    równie dobrze widoczny kierunek co stary żuk:
    http://bezpiecznapodroz.org/wp-content/uploads/2016/
    02/zuk-1.jpg

    Ale to trola przerasta i woli toczyć piane na grupie.

  • 43. Data: 2017-01-25 10:08:14
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >
    >Zeby sie przekonać które samochody tak mają starczy przed biedronką sie
    >przejść i policzyć samochody z zintegrowanymi lampami gdzie kierunek

    Drogi trollu, pytanie nie brzmiało ile pojazdów ma kierunkowskaz w kloszu.
    Popros kogos by ci doczytal o czym jest rozmowa i wytlumaczyl.

  • 44. Data: 2017-01-25 10:09:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup

    >kierunkowskazy miał homologowane, z dużą przedmościa

    -> z dużą prędkością

  • 45. Data: 2017-01-25 10:55:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    s...@g...com napisał:

> [...]
    > mk6 tak ma. Albo chwile postać na skrzyżowaniu gdzie samochody skręcają
    > i zobaczyć czy każde ma równie dobrze widoczny kierunek co stary żuk:

    Kto w ogóle wymyślił malowane na żółto żarówki montowane pod białym
    (osobnym) koloszem? I co za idea mu przyświecała? Gdyby to było w
    czasach świetności starego żuka, to bym rozumiał -- są przejściowe
    trudności na odcinku zaopatrzenia w kolorowy plastik do wtryskarek,
    więc dajemy przezroczysty, który zalega magazyny po niedawnej akcji
    przekroczenia planu dla uczczenia 22 Lipca. A żarówki każemy malować.
    Ale teraz, skąd takie kretyńsie pomysły? Projektantów nie stać na
    coś więcej niż "zróbmy inaczej niż było do tej pory"?

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2017-01-25 12:18:48
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 10:55:59 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> [...]
    > Ale teraz, skąd takie kretyńsie pomysły? Projektantów nie stać na
    > coś więcej niż "zróbmy inaczej niż było do tej pory"?

    Też mnie takie cyrki dziwią.
    I mam wrażenie że urzędy homologacyjne w całej unii jakoś sprawe pokpiły bo nawet
    niemcy takie rzeczy akceptują. Mimo że są znani z pragmatyzmu.

    O ile rozumiem doświetlanie zakrętów przeciwmgłowymi (choć pozytek z tego średni) to
    np. nie rozumiem sytuacji kiedy drogowe jest gaszone w chwili włączenia
    kierunkowskazu.
    Bo i takie wynalazki widziałem.

    Sądziłem że to np. Kanadyjce mają bajzel w oświetleniu ale i u nas zaczyna sie robić
    zamotanie.

    Bo kanadyjce mają np. Kierunkowskazy uzyte jako swiatla do jazdy dziennej.
    I np. Nie maja kierunków montowanych po bokach samochodu (cały zestaw samochodów
    amerykańskich na ich rynku) tylko przód i tył i do tego z tyłu czerwone lub
    pomarańczowe a z przodu pomarańczowe.

    A to taka prosta sprawa i nie wymagająca zmian w innych miejscach konstrukcji...

  • 47. Data: 2017-01-25 13:30:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Wednesday, January 25, 2017, 10:55:58 AM, you wrote:

> [...]
    > Ale teraz, skąd takie kretyńsie pomysły? Projektantów nie stać na
    > coś więcej niż "zróbmy inaczej niż było do tej pory"?

    Ale pomarańczowe żarówki 12/21W to nie jest polski wynalazek. To dość
    powszechny standard.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2017-01-25 13:38:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale pomarańczowe żarówki 12/21W to nie jest polski wynalazek.

    Skąd podejrzenie, że mógłby być polski?! Tu się przecież w ogóle
    nie projektuje samochodów. Idiotów na całym świecie nie brakuje.

    > To dość powszechny standard.

    Niestety.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2017-01-25 15:29:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    l...

    >Skąd podejrzenie, że mógłby być polski?! Tu się przecież w ogóle
    >nie projektuje samochodów. Idiotów na całym świecie nie brakuje.

    Uwielbiam patrzeć jak mali ziutkowie bez pojęcia wyszukują głupotę tym, u
    których jej nie ma.

    Misiaczku - w różnych krajach obowiązuje różny kolor kierunkowskazów, biały
    klosz zapewnia trywialną zmianę owego.

  • 50. Data: 2017-01-25 16:35:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    > Skąd podejrzenie, że mógłby być polski?!

    Zacząłeś od Żuka...

    > Tu się przecież w ogóle nie projektuje samochodów. Idiotów na całym
    > świecie nie brakuje.

    Chyba za mocne słowa.

    > Niestety.

    Dlaczego? Wolę mieć wyraźnie widoczny w ostrym słońcu kontrast
    pomiędzy białym a pomarańczowym niż mniej lub bardziej pomarańczowym.
    Dość dobrze pamiętam te pomarańczowe klosze - wcale to dobre nie było.

    W przypadku LED kolor klosza już w ogóle nie ma znaczenia, dopóki
    selektywnie nie wycina potrzebnego. Można zrobić zupełnie niewidoczne
    (gdy wyłączone oczywiście) światła.

    --
    Best regards,
    RoMan