  • Data: 2017-02-02 19:55:00
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2017-02-02 o 10:31, J.F. pisze:

    >No cóż zasada zachowania działa, energia nie znika ale zamienia się w
    >inną jej formę. Na przykład ciepło.

    Ale nie w procesie interferencji.

    No chyba ze czesc przechodzi, czesc sie odbija ... a jakis drobniutki
    ulamek traci, a ze warstw sa tysiace, to traci sie sporo :-)

    Ale ... dielektryczne, czyli interferencyjne, lustra maja sprawnosci
    olbrzymie. 99.9% i wiecej. I jakos im straty nie przeszkadzaja.

    J.