  • Data: 2017-02-01 16:23:51
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:5890ab38$0$643$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    > Chyba nikt nie bedzie mial, ale raczej nie na nagrywaniu wtedy sie polega.

    No jasne, że nie, ale zawsze to może być pewien dowód. Na YT jest trochę
    filmów, jak goście ganiają pijanych, jednak na jednym trafiłem, że gość
    przyuważył, zapodał, a 112 miało na to, po prostu, wyjebane, mogę spróbować
    wyszukać.
    Jasne, że nie czepnę się jakiejś niegroźnej drobnostki, ale jeśli gość
    stworzy zagrożenie, to nie uważam za stosowne, nie widzieć tego.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.