  • Data: 2017-01-25 12:18:48
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 10:55:59 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Kto w ogóle wymyślił malowane na żółto żarówki montowane pod białym
    > (osobnym) koloszem? I co za idea mu przyświecała? Gdyby to było w
    > czasach świetności starego żuka, to bym rozumiał -- są przejściowe
    > trudności na odcinku zaopatrzenia w kolorowy plastik do wtryskarek,
    > więc dajemy przezroczysty, który zalega magazyny po niedawnej akcji
    > przekroczenia planu dla uczczenia 22 Lipca. A żarówki każemy malować.
    > Ale teraz, skąd takie kretyńsie pomysły? Projektantów nie stać na
    > coś więcej niż "zróbmy inaczej niż było do tej pory"?

    Też mnie takie cyrki dziwią.
    I mam wrażenie że urzędy homologacyjne w całej unii jakoś sprawe pokpiły bo nawet
    niemcy takie rzeczy akceptują. Mimo że są znani z pragmatyzmu.

    O ile rozumiem doświetlanie zakrętów przeciwmgłowymi (choć pozytek z tego średni) to
    np. nie rozumiem sytuacji kiedy drogowe jest gaszone w chwili włączenia
    kierunkowskazu.
    Bo i takie wynalazki widziałem.

    Sądziłem że to np. Kanadyjce mają bajzel w oświetleniu ale i u nas zaczyna sie robić
    zamotanie.

    Bo kanadyjce mają np. Kierunkowskazy uzyte jako swiatla do jazdy dziennej.
    I np. Nie maja kierunków montowanych po bokach samochodu (cały zestaw samochodów
    amerykańskich na ich rynku) tylko przód i tył i do tego z tyłu czerwone lub
    pomarańczowe a z przodu pomarańczowe.

    A to taka prosta sprawa i nie wymagająca zmian w innych miejscach konstrukcji...