  • Data: 2017-01-25 09:26:03
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 01:10:31 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

    > Nie zapodam bo było zbyt ciemno a prędkość zbyt duża żeby rozpoznać co to.

    Ja mu już nie odpisuje bo to zwykly trol.
    Zeby sie przekonać które samochody tak mają starczy przed biedronką sie przejść i
    policzyć samochody z zintegrowanymi lampami gdzie kierunek (pomarańczowy) jest w tym
    samym kloszu. Dla ułatwienia podam ze fiesta mk6 tak ma.
    Albo chwile postać na skrzyżowaniu gdzie samochody skręcają i zobaczyć czy każde ma
    równie dobrze widoczny kierunek co stary żuk:
    http://bezpiecznapodroz.org/wp-content/uploads/2016/
    02/zuk-1.jpg

    Ale to trola przerasta i woli toczyć piane na grupie.