  • Data: 2017-01-24 10:44:42
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 10:32:27 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Diabli wiedzą jaka tam częstotliwoość, w każdym razie zbyt mała, by ją
    > można tolerować w ruchu. W tym przypadku homologacja powinna zostać
    > cofnęta, a wszystkie samochody naprawione na koszt producenta. Jakiś
    > modul pewnie trzeba wymienić, opracowanie nowego nie jest problemem.

    Dla mnie wogóle homologacja to jakiś żart.

    To że dopuszcza się samochody z kierunkowskazami zabudowanymi w kloszach razem ze
    światłami drogowymi to jest porażka.

    Tak, że w procesie homologacji to ja sie logiki nie doszukuje...