  • Data: 2010-04-08 08:44:58
    Temat: Re: Oświetlenie miejsca pracy.
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > p.s. czy ktoś zna kompaktowe świetlówki które mają Ra98 i emulują
    > 5000-5500k? Jak to jest z tymi lampami "studyjnymi"?
    Philips tl-d 90 graphica pro
    Ra = 98
    Dostępne temperatury 5300 K (ozn 950) i 6500 K (ozn 965)
    Rozmiar T8 (fi 26 mm) w trzech długościach/mocach (18, 36, 58 W)
    Koszt troche ponad 20 zł

    Mam wersję 18W/950 jako oświetlenie miejsca pracy.
    Zdjęć nie obrabiam i nie drukuję więc nie mogę ocenić czy nie wnosi jakiegoś
    zafarbu.

    --
    lukasz