  • 21. Data: 2010-12-18 21:21:19
    Temat: Re: Ostrzezenie przed hostingiem AZ.PL
    Od: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 17 Gru, 17:10, Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Dziwią mnie też głosy narzekające na jakość usług poparte 6 letnim
    > doświadczeniem ;) Ja bym uciekał po 2-3 dniach.

    Biznes domenowy i hostingowy to dwie różne rzeczy, o innym stopniu
    skomplikowania, niezbędnej infrastrukturze itp.
    Pisząc o 6 latach miałem na myśli wyłącznie trzymanie domen w AZ; ich
    oferta hostingowa od samego początku była dla mnie mało
    przekonywująca, i jakkolwiek nachalnie by mi jej nie wciskali - nie
    interesuje mnie hosting od AZ.
    Nawiasem, dalej korzystają z serwerowni we Frankfurcie?

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/hosting-www-serwery-trojmiasto

  • 22. Data: 2010-12-21 20:28:46
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr Siudak napisał:

    > Znasz jakiś powazny hosting o rozsadnych parametrach który kosztuje
    > 100zł a który ma linie telefoniczna 24h która pomaga rozwiazac dowolny
    > problem klienta czy tylko tak sobie pobredzasz ze teoretycznie jest
    > niewykluczone ze cos takiego mogłoby istnieć.

    a co z http://1and1.pl - myslicie, ze nie beda odbierac telefonow przez
    dwa lata?

    ;)

    Miara jakosci nie jest cena, choc trudnio sie spodziewac, ze za grosze
    dostanie sie indywidualny support na poziomie tego co oferuja za kilka tys.