  • 11. Data: 2016-06-16 21:00:57
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Te 6 pieczatek starcza na 10 lat w nowym - wiec zazwyczaj nie stanowi
    > problemu.
    > Najwyzej urzad odwiedzisz - raz na 10 lat to przeciez mozna :-)
    >
    > A przez 10 lat to i dane moga ulec skorygowaniu :-)

    A jak nie ulegna to POCO???? Zwłaszcza, ze przy dzisiejszej informatyzacji
    i tak wszystko powinno być dostepne bez dowodu rejestracyjnego.
    Nie powinnismy go w ogole musiec wozic ze sobą!

    > We Wroclawiu tez.
    > Dawniej mieli opory, no bo prowizja, dzis prowizje spadly ..

    > We wrocku szybciej. Ale czasem i te 2 tyg dobre.

    Dobre w jakim sensie?
    Bo chyba tworzysz jakas nowa definicje słowa DOBRE...
    To jest kpina z ludzi i nie ma w tym nic dobrego.
    Powinna być mozliwosc rejestracji z dnia na dzien.

    > No bo na tablicach sa naklejki legalizacyjne.
    > Po co one komu ?

    Ja wiem jaka jest odpowiedz urzednika.
    Ja sie pytam PO CO?!?!?

    > No a jak nakleic naklejke ? :-)

    Za przeproszeniem - a po chuj naklejka?

    > A jak odbierze osoba nieuprawniona ?

    Sadowne listy da rade a dowodu rejestracyjnego nie da rady?
    Dziwne...

    > Zawsze mozna podrzucic nowemu ministrowi, albo poslowi w swoim okregu
    > i poczekac na skutki ...

    Nie jestem naiwny...
    Od tego sa naczelnicy wydziałów, zeby takie sprawy załatwić.

  • 12. Data: 2016-06-16 22:52:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Czyli można iść wprost do urzędu i zapłacić w okienku podczas
    > rejestracji? Nie trzeba wcześniej przynieść w zębach dowodów
    > wpłaty/przelewu?

    Dokładnie.

  • 13. Data: 2016-06-16 23:00:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.06.2016 o 22:52, Budzik pisze:

    > Dokładnie.

    Wreszcie coś mądrego...

  • 14. Data: 2016-06-16 23:49:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2016 20:38:34 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Czyli można iść wprost do urzędu i zapłacić w okienku podczas rejestracji?
    > Nie trzeba wcześniej przynieść w zębach dowodów wpłaty/przelewu?

    A gdzie tam - od okienka idziesz do kasy, tam placisz karta i wracasz
    z dowodem w zebach.
    Na szczescie kasa jest trzy okienka dalej :-)

    Tzn pisze o Wroclawiu.

    J.

  • 15. Data: 2016-06-17 07:59:41
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 czerwca 2016 20:02:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Te 6 pieczatek starcza na 10 lat w nowym - wiec zazwyczaj nie stanowi
    > problemu.
    > Najwyzej urzad odwiedzisz - raz na 10 lat to przeciez mozna :-)

    9 lat. Własnie mnie to spotkało - puntek kończy w tym roku 9 lat,
    a ja nie mam miejsca na kolejną pieczątkę :(

    Pozdrawiam
    MK

  • 16. Data: 2016-06-17 08:32:27
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 16 czerwca 2016 23:48:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > z dowodem w zebach.
    > Na szczescie kasa jest trzy okienka dalej :-)

    A taka transakcja jest rozliczana jako normalna płatność kartą chociaż?

    Bo na Poczcie Polskiej podobno też można płacić kartą, ale to jest traktowane jako
    wypłata gotówki.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 17. Data: 2016-06-17 08:34:11
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-06-16 15:00:08 niejaki Bolkowik napisał:
    > Zapomniałem, że jade automatem mercedesem osobowym.
    > Zareagowalem jak przy skrzyni manualnej, czyli
    > nacisnałem sprzęgło, ale tym razem sprzęgła nie było
    > tylko był pedał hamulca wcisniety gwałtownie i mocno.
    > Jeżdżę głównie 99,9% z skrzynią manualną.

    podobnie jechał mój kolega kiedy pierwszy raz usiadł za kierownica XM-a
    (jechałem za nim drugim autem)

    każde "lekkie" hamowanie w jego wykonaniu wyglądało jakby mu staruszka
    przed maskę wyskoczyła :D
    słyszałem (w myślach) stuk jego głowy o przednią szybę :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 18. Data: 2016-06-17 09:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2016 23:32:27 -0700 (PDT), g...@g...com

    > A taka transakcja jest rozliczana jako normalna płatność kartą chociaż?

    Tak.

    > Bo na Poczcie Polskiej podobno też można płacić kartą, ale to jest traktowane jako
    wypłata gotówki.

    W okienku obcego banku.
    Ale to sie ma zmienic.

  • 19. Data: 2016-06-17 09:20:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 16:59, Cavallino pisze:

    > A może dla takich, co nie potrafią jechać automatem?

    Miszcz kierownicy znów przemówił.

    > Sorry, nikt nie zakłada że delikwent nagle wykona hamowanie awaryjne do
    > zera....

    A powinien zakładać. I trzymać dystans. I koncentrować się na tym, co
    się na drodze dzieje, a nie w głupim smarkfonie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2016-06-17 10:50:11
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 17.06.2016 o 08:34, p0li pisze:

    > słyszałem (w myślach) stuk jego głowy o przednią szybę :D

    Może go pasy parzyły i nie zapiął. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk