  • 21. Data: 2016-06-17 11:30:05
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 19:41, re pisze:

> [...]
    >
    > W Poznaniu maja juz płatnosc karta.
    > Ale reszta jak to w urzedniczym swiatku...
    > - rejestracja przez internet - dzis mozesz sie zarejestrowac na termin za 2
    > tygodnie...
    > - po co trzeba przynosic tablice jak sie przerejestrowuje samochód w ramach
    > tego samego UK
    > - w ogole po co to łazenie z tablicami i po co wymiana tablic...
    > - dlaczego twardego dowodu nie przesyłają poczta?
    >
    > itd, itp...
    > ---
    > Po co w ogóle rejestrować samochód
    >
    > Szkoda ze dobra zmiana tutaj nie dotarła...

    Pisali o Infoaferze - przewały na setki milionów związane z
    informatyzacją administracji. No ale sprawa przycichła, bo to byli
    znajomi królika...
    CBA się dopiero teraz zaczyna ogarniać i już zaczynają się wizyty u
    panów od ośmiorniczek.
    T.

  • 22. Data: 2016-06-17 12:57:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > znajomi królika...
    > CBA się dopiero teraz zaczyna ogarniać i już zaczynają się wizyty u

    I dlatego mozna sie umówić dopiero na za dwa tygodnie?
    Come on, nawet zwolennik pis nie moze byc az tak naiwny...
    To zwykłe nieróbstwo urzedników połączone z brakiem nastawienia na obsługę
    klienta.

  • 23. Data: 2016-06-17 13:55:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin Kiciński pisze tak:

    > 9 lat. Własnie mnie to spotkało - puntek kończy w tym roku 9 lat,
    > a ja nie mam miejsca na kolejną pieczątkę :(

    Najbardziej wk. jest to, że traci się kartę stałego klienta na
    stacji diagnostycznej. No chyba, że zrobić ksero starego dowodu i
    całkiem przypadkowo pokazać ;)

    Nie wiem czy w kompie widzą historię badań czy nie ale i tak patrzą w
    kompa po badaniu a nie przed.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 24. Data: 2016-06-17 14:37:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 12:57, Budzik pisze:
> [...]
    > Come on, nawet zwolennik pis nie moze byc az tak naiwny...
    > To zwykłe nieróbstwo urzedników połączone z brakiem nastawienia na obsługę

    Gminy wprowadzały u siebie dowolne oprogramowanie, więc każda ma dane od
    Annasza do Kajfasza. A inicjatywy odgórne, które miały ten burdel
    opanować, zostały uwalone przez bohaterów Infoafery właśnie. Poczytaj o
    kolejnych Cepikach, Peselach II itp. Zajrzyj do historii informatyzacji
    służby zdrowia, uwalonych propozycjach (choćby Sośnierza) - tylko
    dlatego, że "nasi" nie mogliby zarobić.

    t.

    Ps. U mnie w gminie nie ma kolejek, a wiele spraw można załatwić
    elektronicznie.
    Ps. U mojego ojca w firmie jak ktoś nie odpalił 10% od wartości
    przetargu panu dyrektorowi (firma wojskowa, państwowa), to nawet nie
    miał po co startować w przetargu.

  • 25. Data: 2016-06-17 14:54:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > całkiem przypadkowo pokazać ;)
    >
    > Nie wiem czy w kompie widzą historię badań czy nie ale i tak patrzą w

    Ze co?
    Karte stałego klienta? Na stacji diagnostycznej? I co ona daje? Puszczaja
    bez sprawnych haulców?

    Ale pociesze cie - na pewno maja w komputerze. Wystarczy, jak przyjezdzasz,
    lekko sie podpowiedziec, ze jestes stałym klientem :)

    BTW kiedys stacja wysyłała karte ze zbliza sie termin przeglądu. Bardzo
    sobie chwaliłem takie rozwiazanie ale widze ze przestali wysyłać.
    Rozumiem, koszty. Pytanie dlaczego nie przerzucili sie na smsy czy maile?
    Nie rozumiem...

    Ostatnio przepatrzyłem przegląd o 8 miesiecy...

  • 26. Data: 2016-06-17 15:02:20
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piatek, 17 czerwca 2016 14:54:54 UTC+2 uzytkownik Budzik napisal:

    > Ze co?
    > Karte stalego klienta? Na stacji diagnostycznej? I co ona daje? Puszczaja
    > bez sprawnych haulcow?

    No tak to dziala :) Nie wiem czy obejmuje niesprawne hamulce, ale drobny
    wyciek oleju czy luz na laczniku stabilizatora tak. A to wygodna opcja,
    kiedy nie musisz w ciagu tygodnia bezwzglednie naprawic auta bo masz
    warunkowe dopuszczenie do ruchu.

    Pozdrawiam
    MK

  • 27. Data: 2016-06-17 16:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > kolejnych Cepikach, Peselach II itp. Zajrzyj do historii informatyzacji
    > służby zdrowia, uwalonych propozycjach (choćby Sośnierza) - tylko

    Nie rozumiemy się...
    To ze ktos wprowadzał jakies własne oprogramowanie nie ma nic wspolnego z
    tym, ze ustawił parametry w taki an ie inny sposób.
    Zebysmy sie dobrze zrozumieli - jestem bardzo krytyczny do wielu rozwiazan
    informatycznych, niemniej akurat ta sprawa to zwykłe lenistwo urzedników.
    Z jakis powodów tak im było wygodnie i tak sobie ustawili kolejkowanie.

    > Ps. U mnie w gminie nie ma kolejek, a wiele spraw można załatwić
    > elektronicznie.

    No i?
    Tak jest zapewne w wielu gminach ale to trudno porównywać bo wielkosc gin
    jest bardzo rózna.

    > Ps. U mojego ojca w firmie jak ktoś nie odpalił 10% od wartości
    > przetargu panu dyrektorowi (firma wojskowa, państwowa), to nawet nie
    > miał po co startować w przetargu.

    Zgłosiłes do prokuratury...?

  • 28. Data: 2016-06-17 16:20:25
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 13:55:27 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > na ** p.m.s ** Marcin Kiciński pisze tak:

    > Najbardziej wk. jest to, że traci się kartę stałego klienta na
    > stacji diagnostycznej. No chyba, że zrobić ksero starego dowodu i
    > całkiem przypadkowo pokazać ;)

    W jakim sensie się traci? Zmienia się VIN pojazdu albo nazwisko właściciela?

    > --
    > Ausfahrt. The biggest city in Germany.

    Podobnie Tranzyt :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 29. Data: 2016-06-17 17:19:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 08:34, p0li pisze:

    > podobnie jechał mój kolega kiedy pierwszy raz usiadł za kierownica XM-a
    > (jechałem za nim drugim autem)
    >
    > każde "lekkie" hamowanie w jego wykonaniu wyglądało jakby mu staruszka
    > przed maskę wyskoczyła :D
    > słyszałem (w myślach) stuk jego głowy o przednią szybę :D

    Standardem jest przecież przypinanie takiemu kierowcy lewej nogi do
    fotela. Działa idealnie.

    --
    MN

  • 30. Data: 2016-06-17 18:00:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Come on, nawet zwolennik pis nie moze byc az tak naiwny...
    To zwykłe nieróbstwo urzedników połączone z brakiem nastawienia na obsługę
    Brak konkurencji. Z tym, że to generalnie nie jest do niczego potrzebne a
    nie tylko jest słabo realizowane.