  • Data: 2013-02-13 01:47:52
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są samochody i samochody. Do niektórych lampa kosztuje więcej niż cena takiego jak
    jeżdżę. Po mieście jeżdżę cienkim. Tarcze są chyba po 30 złotych ( sztuki nówki nie
    śmigane) Klocki woziłem w bagażniku 3 lata. Też powinienem policzyć, wyszła by stówka
    z ogonkiem. Mój samochód pomimo że jest leciwy i nie ma przeglądu jest w nienagannym
    stanie technicznym. Szkoda mi stówkę czy tam ile wołają tak zwyczajnie wypierdolić.
    Ale jak zaczną szpiegować kamerami to będę musiał pojechać bo będą gnębili. Nie dbam
    o samochód żeby był zawsze czysty i pachnący. Ale co potrzebuje żeby był pełnosprawny
    dostaje bez gadania. Jak by mi ktoś zapłacił żebym go zawiózł do Pekinu to pakuję
    walizkę ze skarpetami, majtkami, podkoszulkami i jadę. W tym roku padło sprzęgło.
    jakąś wadę fabryczną musiało mieć bo 10 tysięcy wytrzymało. Koszt naprawy był
    porównywalny z ceną samochodu z tego rocznika. Niby nie opłacalna naprawa. Tylko że
    dla mnie on ma większą wartość niż cena wolnorynkowa. Z 10 lat nim będę jesz
    cze jeździł, bo gdzie znajdę lepszy?

    Kamery w PL jeszcze nie szpiegują i nie mają pojęcia póki nie
    wyciągniesz dowodu że przeglądu brak - więc spoko jeździć można

    też nie mam przeglądów chyba już w żadnym :) mam je tylko jak
    kupuje następne :)

    Za 10 lat na pewno nie będziesz nim jeździł,
    a lepsze są już teraz na złomie - serio ;)
    CC się do poruszania (bo jazda to nie jest) nie
    nadaje - testowałem jakieś 10 bardziej 11 lat temu.