  • Data: 2013-02-12 18:26:37
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-12 17:57, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > No bo była z tych o których pisałem - nie żal było zostawić w rowie
    > gdyby co.
    > IMO używki mają sens w dwóch przypadkach:
    > - albo gdy są bardzo młode - bo fajnie zgubić sporą część ceny, a auto
    > prawie nowe
    > - albo gdy są bardzo wiekowe, bo kosztują tyle co dobry rower, a kasy na
    > normalne auto nie masz......

    a IMO dobre jest to co danej osobie się podoba :)
    Ale częściowo się zgadzam - nie stać mnie na auto za 200.000zł więc wolę
    kupić 14-letniego złoma za 12000zł, włożyć 4000zł i cieszyć się
    komfortem auta za 200.000zł. 3-letnie auto kupione za 35.000zł nie
    dawało mi tyle przyjemności co to za 12.000zł, a i bez wahania wybrałbym
    się nim na drugi koniec kontynentu.
    Teraz sprzedaję to 3-letnie auto (znaczy się ma już 6 lat) i chcę kupić
    drugiego 'złoma' bo eksploatacja i tak wyjdzie mi taniej

    Lukasz