  • Data: 2013-02-12 17:33:47
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-12 17:04, J.F pisze:

    > No coz, moze nowa Dacia. Do starego Logana wsiadlem ... i jakos nie
    > pasowalem do tego wnetrza. Podlokietnik w lokiec uwiera itp.
    > A jak zachcesz sobie konfiguracje dobierac, to sie okazuje ze dacia z
    > mocniejszym silnikiem i klima nie kosztuje 29 tys.

    Za 29kPLN to jest golas z silnikiem 1,2.

    > No ale nie kosztuje tez 80 tys.

    No, nie kosztuje - tylko co z tego? Kosztuje 50kPLN, klimatyzacja
    manualna, ogólnie takie Sandero to jednak nie to samo co np. Megane
    (czy Golf) za 80kPLN. Żeby nie było - ja do Dacii nic nie mam.
    Taki segment rynku i taki ma być. Jednym pasuje nowa Dacia za 45kPLN,
    inny weźmie za mniej używanego Golfa.