  • Data: 2011-07-07 16:42:29
    Temat: Re: Ostrzeganie światłami drogowymi - niezgodne z PoRD?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-07 14:51, M1SLQ pisze:
    > Nigdy nie ostrzegam przed patrolem. Ale przed niebezpieczeństwem
    > płynącym ze zbyt szybkiej jazdy - owszem. Zresztą, patrol też jest dla
    > zapewnienia bezpieczeństwa, a nie na*ebania od groma mandatów, prawda?
    > Więce działam w oparciu o taką samą logikę.

    Policja chciała swego czasu interpretować trzymania gruszki CB jako
    zabronione przez PoRD ponieważ jest to analogiczne niebezpieczeństwo jak
    trzymanie telefonu komórkowego w ręku. Chyba nawet parę mandatów się
    posypało dopiero KGP wydała oświadczenie w tej sprawie i temat umarł.
    Tak wiec nadinterpretacja wiecznie żywa...
    W końcu wiadomo po co 90% kierowców używa CB.

    Pozdrawiam
    Rafał