  • Data: 2014-02-05 12:02:45
    Temat: Re: Ostrzegam przed firm? Paretologic
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnie Smith,
    Widzę, że jesteś z siebie bardzo zadowolony.
    To częste.

    Zgłosiłem juz próbę wyłudzenia do kanadyjskiej organizacji bankowej.
    Nie ja jeden zresztą jak stwierdziłem w internecie.

    Nie mam zamiaru bawić się w prawnicze szczegóły , ale nie masz racji.
    KAŻDE nieautoryzowane pobranie pieniędzy z karty jest ścigane przez prawo.
    Nawet bardziej w kraju rejestracji wymienionych firm (Kanada) niż w Polsce.
    KAŻDE obciążenie karty związane jest z obligatoryjnym obowiązkiem
    poinformowania klienta o jego prawach, a także z wystawieniem faktury/noty
    obciążającej etc.

    Jeżeli na fakturze zakupu oprogramowania (która posiadam) nie jest
    wymieniona "usługa" , o której piszę to jest to zwyczajne wyłudzenie
    (fraud).

    Wymiana karty zabezpieczy przed kolejną próba wyłudzenia.
    A do banku wystapiłem już o tzw. charge back z powodu nieautoryzowanego
    użycia karty.