  • Data: 2011-06-26 22:03:00
    Temat: Re: Ostrze?enie - Czarnogóra
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-26 21:29, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "jeDrASS"
    > erg wrote:
    > W temacie emaila jest tylko Czarnogora, a w tresci jest "z tych rejonow" -

    > W Chorwacji raz zlapali mnie przy 95/70 - proponowalem 200 kun wzieli
    > tylko 100...
    > IHMO jak nie przeginasz to masz male szanse na mandat

    Dokładnie.
    Druga sprawa to ograniczenia prędkości które są stawiane w większości w
    sensownych miejscach. Znaki tam nie prowadzą kierowcę za rękę jak w
    Polsce czy Czarnogórze ale stoją jako ostrzeżenie - tzn teren zabudowany
    przy pierwszej chałupie i koniec przy ostatniej. Ograniczenie przed
    zakrętem do 70ciu tzn że przy 80 prawie szorujesz podnóżkami o asfalt.
    Ograniczenie do 40tu w terenie zabudowanym to faktycznie ludzie łażą jak
    krowy po ulicy i więcej jechać to faktycznie bezsens. Mało jest
    ograniczeń bez sensu a znak uwaga niebezpieczny zakręt to faktycznie
    zakręt nie jest bezpieczny.

    Pozdrawiam
    Rafał