  • Data: 2011-06-28 08:00:50
    Temat: Re: Ostrze?enie - Czarnogóra
    Od: "Klarkson" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_EaGle" <

    > Co do "kiedyś" to ja tam byłem w 2003 roku i było "normalnie" w
    > międzyczasie zmieniło się na zdecydowanie gorzej.

    Ja byłem w 2008 w BiH, wracałem z Dubrownika przez Mostar / Banja Lukę na
    górę.
    Patrole były zawsze przed większymi miejscowościami.
    Mimo, że nie jechaliśmy 60 raczej się przyglądali niż wyciagali pistolety za
    nami.
    Głownie byli nastawieni na Kampery i auta na obcych blachach.
    Kolege zatrzymali, ale tylko po to żeby zobaczyć skąd jest.
    Nikt nawet nie pytał o zielona karte. Patrole bardziej dzialaja na psychike
    niz na portfel.
    Widoki świetne, szkoda że pogode mieliśmy tragiczna na powrocie 8h w
    deszczu.

    Pozdroo
    Klarkson
    RC46 FiY