-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Ostróda-Olsztyn
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@l...net>
<lplsms$76m$1@mx1.internetia.pl>
<X...@l...net>
<lpokfr$8jt$1@mx1.internetia.pl>
<53ca914c$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 20 Jul 2014 12:21:36 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1405851689 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2239 82.143.187.50:60195
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539226
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 19 Jul 2014 17:39:53 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> Chyba żaden pojazd (włącznie z londyńskimi double deckerami) nie może
> się ot tak przewracać podczas jazdy.
Tylko widzisz, ten londyczy wytrzymuje ile - 30 stopni ?
I juz mu sie przednie kolo odrywa.
To jest raptem 6m/s2 przyspieszenia bocznego.
Tyle jest przy predkosci 25m/s w zakrecie o promieniu 100m.
Albo 45km/h na promieniu 25m - a tyle to ma srednie rondo.
Zreszta jak piszesz - i Seicento latwo wywrocic, jak tylko sie
wyczynowe opony kupilo.
Nie wiem - moze wspomaganie tam takie, ze trzeba nadludzkiej sily aby
tak ostro skrecic. Ale w sytuacji jak z filmu czlowiek potrafi z
siebie wykrzesac Szwarzeneggera :-)
> Dlatego w połączeniu z ESP broniącym przed tym żeby zacząć jechać bokiem
> taki pojazd powinien być całkiem stabilny.
Ale tu jeszcze dynamika dochodzi - najpierw skret w prawo, buda sie
wychyla w lewo, potem przelatuje na prawo ... i kierowca juz w lewo
skreca. W kazdym badz razie nizsze pojazdy udawalo sie w takim
manewrze wywrocic.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=