-
Data: 2014-07-19 18:00:11
Temat: Re: Ostróda-Olsztyn
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-07-15 12:31, J.F. pisze:
> Owszem, jak pojazd wpadnie w poslizg i zacznie sunac bokiem, to
> tarcie stanowi sile boczna i latwo moze dobrowadzic do przewrocenia.
> Ale przeciez to nie jedyna mozliwosc.
> Tu same ostre skrety stanowily ryzyko, i co - ESP wyprostuje
> kierownice i tor jazdy ?
Po pierwsze ESP nie dopuści do tego żeby auto zaczęło jechać bokiem.
A przeciw przewróceniu wystarczy żeby wykrywając że auto się przewraca
przyhamować przednim dociążonym kołem - to zmieni balans w stronę
podsterowności i zmniejszy siły boczne.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.14 12:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi