  • Data: 2009-05-23 05:53:16
    Temat: Re: Ostre zdjęcia
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej M wrote:
    > No może i nie jasno określiłem. Chodzi mi oto żeby było wyraźnie widać
    > włoski na kotach i kociakach.

    W takim razie potrzebujesz czegos, co ma ostry obiektyw, malo szumi (i/lub
    malo agresywnie odszumia) i zapisuje ladne pliki JPG, albo RAW-y, jesli
    nie przeszkadza Ci koniecznosc wywolywania. Kazde lustro sie lapie, a z
    kompaktow pewnie dowolny Canon, podoba mi sie tez to, co produkuja
    gornopolkowe Panasoniki.

    k,