  • 131. Data: 2012-01-29 23:24:00
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 25 Jan 2012 21:50:23 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Szacun, ja bym się bał rajdować tikaczem ze sztywną kolumną kierowniczą i
    >konstrukcją z kartonu. :>

    Kartony niosą śmierć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 132. Data: 2012-01-29 23:47:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 20:58:37 +0100, Grejon wrote:

    > I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

    W Cinquecento przy około 180km/h (prawdziwe, nie żadne tam cuda
    prędkościomierzowe) istotnie lusterka się składały.

  • 133. Data: 2012-02-01 17:53:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło

    Tak, tak, widać dokładnie na filmie.

    > a ślisko to zapewne miałeś w
    > majtach :)

    Kolejne pomówienie?

    > A co? Zabolało?
    > Ty także masz ciągotki do fantazjowania i pomawiania innych: "Sam tak
    > nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz." "Mówisz tak, bo sam nie
    > masz takich umiejętności i mu zazdrościsz."

    To jest moja uprawniona opinia na podstawie treści Twoich postów, Ty nie
    masz żadnych podstaw, żeby twierdzić, że "trzymam palec w dupie" albo, że
    "mam ślisko w majtach".

  • 134. Data: 2012-02-01 19:20:53
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, tak, widać dokładnie na filmie.

    Przestań kłamać.
    Jak dla mnie jesteś analfabetą, bo nie odróżniasz liczby 160 od liczby 190 i
    to jest moja uprawniona ocena na podstawie Twoich postów.
    Jeżeli się z tym nie zgadzasz to udowodnij, że nie mam racji.

  • 135. Data: 2012-02-01 21:32:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

> [...]
    > 190 i to jest moja uprawniona ocena na podstawie Twoich postów. Jeżeli
    > się z tym nie zgadzasz to udowodnij, że nie mam racji.

    Kłamstwo jest wtedy, gdy ktoś świadomie mija się z prawdą. Analfabeta to
    osoba, która nie potrafi czytać, więc gdy źle przeczyta, to mija się z
    prawdą nieświadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, więc zdecyduj
    się może, czy pomawiasz mnie o bycie kłamcą czy analfabetą.

  • 136. Data: 2012-02-01 22:02:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-02-2012 21:32, to pisze:

> [...]
    > prawdą nieświadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, więc zdecyduj
    > się może, czy pomawiasz mnie o bycie kłamcą czy analfabetą.

    Daj mu się zastanowić :D
    http://www.youtube.com/watch?v=BVECpIxrR_0

    --
    Paweł

  • 137. Data: 2012-02-01 22:23:24
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

> [...]
    > prawdą nieświadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, więc zdecyduj
    > się może, czy pomawiasz mnie o bycie kłamcą czy analfabetą.

    Na prędkościomierzu jak byk widnieje największa wartość prędkości 160 km/h.
    Wskazówka prędkościomierza ledwo co wychodzi poza tę wartość.
    Zwróciłem Ci uwagę na fakt, że się mylisz oraz, że widnieje tam wartość 160
    a nie 190
    Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190
    Zatem rodzą się pytania, które zadam wprost:
    Jesteś kłamcą czy analfabetą?

  • 138. Data: 2012-02-01 23:27:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

> [...]
    > km/h. Wskazówka prędkościomierza ledwo co wychodzi poza tę wartość.
    > Zwróciłem Ci uwagę na fakt, że się mylisz oraz, że widnieje tam wartość

    Skoro nie ma już skali to skąd wiesz ile wskazuje wskazówka?

    > Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190 Zatem rodzą się pytania,
    > które zadam wprost: Jesteś kłamcą czy analfabetą?

    A Ty jesteś szympansem czy pawianem?

  • 139. Data: 2012-02-02 17:31:15
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > Skoro nie ma już skali to skąd wiesz ile wskazuje wskazówka?

    To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
    Zapewne Ci się przyśniło :)

    > A Ty jesteś szympansem czy pawianem?

    Nie rób z siebie idoty i nie odpowiadaj tak kretyńskim pytaniem na pytanie.

  • 140. Data: 2012-02-04 20:37:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
    > Zapewne Ci się przyśniło :)

    Przypatrz się dobrze.

    > Nie rób z siebie idoty i nie odpowiadaj tak kretyńskim pytaniem na
    > pytanie.

    Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.