    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ostatnia realizacja - Spawn.
    Date: Mon, 18 Oct 2010 01:29:36 -0700 (PDT)

    On 18 Paź, 09:23, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Spędziłem trochę czasu a i myślę że wyszło
    fajniehttp://custompainting.pl/sport.html

    A Grzybol mowil, ze gole doopy malujesz. Mozesz jakies dorzucic do
    galerii? Wzglednie zdementowac? ;)

    Z pelna powaga: jak dla mnie bomba. Tylko troche cena odstrasza...

    "Malowanie motocykla sportowego, tj 5u elementów (bak, czasza, boki,
    błotnik oraz tylni plastik) to średni koszt 3ch tys. zł. Średnia cena
    odtworzenia oryginalnej grafiki (za pomocą lakierów) to średni koszt
    rzędu 2200 zł. Rozpiętość skomplikowania oryginalnych grafik jest
    bardzo duża, dlatego też w celu wyceny prosimy o przesłanie wzoru na
    adres e-mail."

    Sam latam jakims takim wymalownym Hornetem (nie tak profesjonalnie jak
    te spod Twego "pedzla") i powiem szczerze, ze gdyby nie te malunki,
    moto wygladaloby cholernie nudno. Mysle, ze gdy juz dorosne do zmiany
    pomysle o malowaniu nastepnego.

    Czy dopuszczasz tansze wersje swoich realizacji?

    Czy to Ty wystawiasz sie co roku na MotoExpo (czy Wystawie
    Motocyklowej jak sie to teraz nazywa)? Zawsze spedzam dluzsza chwile
    przy tym stoisku ;)

    --
    pozdrawiam
    amos