  • Data: 2010-10-18 08:42:59
    Temat: Re: Ostatnia realizacja - Spawn.
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c64dc913-8013-434d-8f7c-

    >A Grzybol mowil, ze gole doopy malujesz. Mozesz jakies dorzucic do
    >galerii? Wzglednie zdementowac? ;)

    jeszcze nie było mi dane, może jakoś specjalnie dla niego kiedyś ;-)

    >Z pelna powaga: jak dla mnie bomba. Tylko troche cena odstrasza...
    >"Malowanie motocykla sportowego, tj 5u elementów (bak, czasza, boki,
    >błotnik oraz tylni plastik) to średni koszt 3ch tys. zł. Średnia cena
    >odtworzenia oryginalnej grafiki (za pomocą lakierów) to średni koszt
    >rzędu 2200 zł. Rozpiętość skomplikowania oryginalnych grafik jest
    >bardzo duża, dlatego też w celu wyceny prosimy o przesłanie wzoru na
    >adres e-mail."

    Ceny są zawsze negocjowalne. Tu jednak dostajesz w pełni profesjonalny
    produkt który musi kosztować adekwatnie do nakładu pracy. Prawda jest taka
    że jeśli masz nieuszkodzone części w dobrym stanie cena może spaść nawet o
    30%. Dział faq powstał dla zorientowania się w przedziałach cen, dostawałem
    zbyt wiele zapytań związanych z tym tematem.

    >Sam latam jakims takim wymalownym Hornetem (nie tak profesjonalnie jak
    >te spod Twego "pedzla") i powiem szczerze, ze gdyby nie te malunki,
    >moto wygladaloby cholernie nudno. Mysle, ze gdy juz dorosne do zmiany
    >pomysle o malowaniu nastepnego.

    Zapraszam ;-)

    >Czy dopuszczasz tansze wersje swoich realizacji?

    Jak wyżej. W Twoim przypadku to Hornet, więc cena jest niższa.

    >Czy to Ty wystawiasz sie co roku na MotoExpo (czy Wystawie
    >Motocyklowej jak sie to teraz nazywa)? Zawsze spedzam dluzsza chwile
    >przy tym stoisku ;)

    Nie, to konkurencja. Ja przymierzam się do tego w 2011.

    pozdr.