-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
Date: Wed, 13 Oct 2010 22:43:36 +0200
Organization: GKS ST
Lines: 94
Message-ID: <s...@c...net>
References: <1febb6surf7h8$.dlg@pedaluje.ile.moze>
<1qdami0e6lkdt.n3oszq3y3b71$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<i8vibl$qkg$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<i8vqd8$qe8$1@inews.gazeta.pl>
<qomwfj3zurgy$.132nr90dhwaov.dlg@40tude.net> <i910e8$h1u$1@news.onet.pl>
<s...@c...net> <i92f8v$h3e$1@inews.gazeta.pl>
<s...@c...net> <i93m48$ij7$1@news.onet.pl>
<s...@c...net> <i94157$8r4$1@news.onet.pl>
<s...@c...net> <i94oia$n6v$1@inews.gazeta.pl>
<s...@c...net> <i94suv$96a$1@inews.gazeta.pl>
<s...@c...net> <i953l5$4bq$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: k...@c...net
NNTP-Posting-Host: chloru.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1287002616 11935 62.121.76.158 (13 Oct 2010 20:43:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 20:43:36 +0000 (UTC)
X-User: chloru1
User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317962
[ ukryj nagłówki ]Dnia 13.10.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
> (...)
>> No więc zdrowy rozsadek pozwala uniknac X niebezpiecznych sytuacji,
>> zdrowy rozsadek + umiejetnosci pozwala wyjsc cało z X + Y
>> niebezpiecznych sytuacji gdzie Y>= 0.
>
> Przyjmujesz zbyt duże uproszczenia.
Zaproponuj lepsze...
>> Prosze podaj gdzie byl ten kurs
>> organizowany, przez kogo i jaki byl jego program.
>
> Ciężko bym pamiętał szczegóły sprzed wielu lat, ale pewnie jak
> zadzwonisz pod np. +18194243324 to informacji udzielą.
> Program? Np. zachowanie w sytuacjach krytycznych, reakcja na
> nieprzewidywane poślizgi itd. O taki kurs pytałeś?
> Mam ich trochę więcej :)
Powalajaca ilosc szczegolow. Zupelnie jakbys te kursy robil
korespondencyjnie.
>> Do refleksji nad wlasnymi umiejetnosciami zazwyczaj prowadza sytuacje
>> gdzie przekonujemy sie o ich niedostatecznym poziomie.
>
> Zmartwię Ciebie - wiele osób z takich sytuacji nie wyciąga żadnych
> wniosków, że o refleksjach nie wspomnę.
To nie jest wina szkoleń i zdrowego rozsadku tylko znacznie dalej
idacych ograniczeń umysłowych.
> Przykro mi, ale z tym jest niestety poważny problem - jeżeli ktoś nie
> posiada rozsądku i stosownej wyobraźni, to nie wyciągnie żadnych
> poprawnych wniosków z takich kursów, a już tym bardziej z wydarzeń
> w realnym świecie.
Kursy odbywaja sie w realnym swiecie. Nawet te korespondencyjne.
>> Dobrze to moze inaczej. Lepiej zeby zapierdalali bezmyslnie i
>> nieumiejetnie czy bezmyslnie i umiejetnie ?
>
> Bezmyślnie i 'umiejętnie' 'zapierdalają' szybciej. Wolę by jednak
> jeździli mniej bezmyślnie, a nie bardziej umiejętnie.
A ja wolę zeby jeździli mniej bezmyślnie i bardziej umiejętnie.
>> Przez kazdy turlasz sie 40 km/h w pogodny dzien ?
>
> Ja? Nie. Jednak rozumiem ludzi, którzy tak robią.
A ja nie bo tacy bardzo czesto zapierdalaja na prostej zeby przed kazdym
zakretem prawie zatrzymac auto. Gdyby troche pocwiczyli mogliby jeździć
np. płynniej (nie zapierdalac caly czas, po prostu jeździć płynniej).
> Jak sam mam
> wątpliwości, to też wolę zwolnić (nawet mocno), by później nie
> być zmuszonym do wykorzystywania tego czego się nauczyłem
> i potrafię, ale jest to raczej przeznaczone do specjalnych
> zastosowań w sytuacjach naprawdę awaryjnych - mowa oczywiście
> o ruchu cywilnym na drogach publicznych. Wiesz jaki mam
> margines bezpieczeństwa dzięki temu?
Z cala pewnoscia przeogromny... nie pamietasz juz ani miejsca ani
programu ostatniego szkolenia ale za to z dosc duza pewnoscia odnosisz
sie do swoich umiejetnosci.
>> Ktoś ma 100% skutecznosc ? ;)
>
> Nikt - choćby i tysiąc kursów zrobił.
A kto ma większe szanse na skuteczne przewidywanie i unikanie sytuacji
podbramkowych. Rozsadny czlowiek przed kursem nieswiadomy swoich brakow,
czy rozsadny czlowiek po kursie ?
> Od dawna twierdzę, że w Polsce droga do PJ jest zbyt łatwa
> i często produkuje nieodpowiedzialne łączniki między kierownicą
> a pedałami. Kursy tego nie zastąpią oraz sytuacji nie zmienią.
Droga do PJ w Polsce nie jest łatwa tylko jest niewłaściwa. Kursy (dla
osób chcących podnosić swoje kwalifikacje) są w stanie braki w programie
zniwelować.
>> Ja tam nie widzę w tym dokumencie korelacji miedzy dlugoscia stazu za
>> kierownica a wypadkowoscia...
>
> Było to już omawiane, a statystyka jest jednak nieubłagana.
Moment moment. Powolujesz sie na dokument twierdzac, ze znajduje sie tam
jakas informacja. Prosze wskaż ją, podaj stronę.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=