eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOśrodek doskonalenia jazdy na południuRe: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Date: Wed, 13 Oct 2010 22:43:36 +0200
    Organization: GKS ST
    Lines: 94
    Message-ID: <s...@c...net>
    References: <1febb6surf7h8$.dlg@pedaluje.ile.moze>
    <1qdami0e6lkdt.n3oszq3y3b71$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <i8vibl$qkg$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <i8vqd8$qe8$1@inews.gazeta.pl>
    <qomwfj3zurgy$.132nr90dhwaov.dlg@40tude.net> <i910e8$h1u$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i92f8v$h3e$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net> <i93m48$ij7$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i94157$8r4$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i94oia$n6v$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net> <i94suv$96a$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net> <i953l5$4bq$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@c...net
    NNTP-Posting-Host: chloru.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1287002616 11935 62.121.76.158 (13 Oct 2010 20:43:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 20:43:36 +0000 (UTC)
    X-User: chloru1
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317962
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 13.10.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
    > (...)
    >> No więc zdrowy rozsadek pozwala uniknac X niebezpiecznych sytuacji,
    >> zdrowy rozsadek + umiejetnosci pozwala wyjsc cało z X + Y
    >> niebezpiecznych sytuacji gdzie Y>= 0.
    >
    > Przyjmujesz zbyt duże uproszczenia.

    Zaproponuj lepsze...

    >> Prosze podaj gdzie byl ten kurs
    >> organizowany, przez kogo i jaki byl jego program.
    >
    > Ciężko bym pamiętał szczegóły sprzed wielu lat, ale pewnie jak
    > zadzwonisz pod np. +18194243324 to informacji udzielą.
    > Program? Np. zachowanie w sytuacjach krytycznych, reakcja na
    > nieprzewidywane poślizgi itd. O taki kurs pytałeś?
    > Mam ich trochę więcej :)

    Powalajaca ilosc szczegolow. Zupelnie jakbys te kursy robil
    korespondencyjnie.

    >> Do refleksji nad wlasnymi umiejetnosciami zazwyczaj prowadza sytuacje
    >> gdzie przekonujemy sie o ich niedostatecznym poziomie.
    >
    > Zmartwię Ciebie - wiele osób z takich sytuacji nie wyciąga żadnych
    > wniosków, że o refleksjach nie wspomnę.

    To nie jest wina szkoleń i zdrowego rozsadku tylko znacznie dalej
    idacych ograniczeń umysłowych.

    > Przykro mi, ale z tym jest niestety poważny problem - jeżeli ktoś nie
    > posiada rozsądku i stosownej wyobraźni, to nie wyciągnie żadnych
    > poprawnych wniosków z takich kursów, a już tym bardziej z wydarzeń
    > w realnym świecie.

    Kursy odbywaja sie w realnym swiecie. Nawet te korespondencyjne.

    >> Dobrze to moze inaczej. Lepiej zeby zapierdalali bezmyslnie i
    >> nieumiejetnie czy bezmyslnie i umiejetnie ?
    >
    > Bezmyślnie i 'umiejętnie' 'zapierdalają' szybciej. Wolę by jednak
    > jeździli mniej bezmyślnie, a nie bardziej umiejętnie.

    A ja wolę zeby jeździli mniej bezmyślnie i bardziej umiejętnie.

    >> Przez kazdy turlasz sie 40 km/h w pogodny dzien ?
    >
    > Ja? Nie. Jednak rozumiem ludzi, którzy tak robią.

    A ja nie bo tacy bardzo czesto zapierdalaja na prostej zeby przed kazdym
    zakretem prawie zatrzymac auto. Gdyby troche pocwiczyli mogliby jeździć
    np. płynniej (nie zapierdalac caly czas, po prostu jeździć płynniej).

    > Jak sam mam
    > wątpliwości, to też wolę zwolnić (nawet mocno), by później nie
    > być zmuszonym do wykorzystywania tego czego się nauczyłem
    > i potrafię, ale jest to raczej przeznaczone do specjalnych
    > zastosowań w sytuacjach naprawdę awaryjnych - mowa oczywiście
    > o ruchu cywilnym na drogach publicznych. Wiesz jaki mam
    > margines bezpieczeństwa dzięki temu?

    Z cala pewnoscia przeogromny... nie pamietasz juz ani miejsca ani
    programu ostatniego szkolenia ale za to z dosc duza pewnoscia odnosisz
    sie do swoich umiejetnosci.

    >> Ktoś ma 100% skutecznosc ? ;)
    >
    > Nikt - choćby i tysiąc kursów zrobił.

    A kto ma większe szanse na skuteczne przewidywanie i unikanie sytuacji
    podbramkowych. Rozsadny czlowiek przed kursem nieswiadomy swoich brakow,
    czy rozsadny czlowiek po kursie ?

    > Od dawna twierdzę, że w Polsce droga do PJ jest zbyt łatwa
    > i często produkuje nieodpowiedzialne łączniki między kierownicą
    > a pedałami. Kursy tego nie zastąpią oraz sytuacji nie zmienią.

    Droga do PJ w Polsce nie jest łatwa tylko jest niewłaściwa. Kursy (dla
    osób chcących podnosić swoje kwalifikacje) są w stanie braki w programie
    zniwelować.

    >> Ja tam nie widzę w tym dokumencie korelacji miedzy dlugoscia stazu za
    >> kierownica a wypadkowoscia...
    >
    > Było to już omawiane, a statystyka jest jednak nieubłagana.

    Moment moment. Powolujesz sie na dokument twierdzac, ze znajduje sie tam
    jakas informacja. Prosze wskaż ją, podaj stronę.


    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: