-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<omuc7c$ic3$1@node1.news.atman.pl> <omusvq$3e3$1@node1.news.atman.pl>
<omv3ep$mo$1@node2.news.atman.pl> <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
<1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
<on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<on21bp$nn2$1@node2.news.atman.pl>
<5994a740$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<on2fu5$5gj$1@node2.news.atman.pl>
<5995414e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<599542e1$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<on3hd2$3l9$1@node2.news.atman.pl>
<59955d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<on419l$hh6$2@node2.news.atman.pl>
<59960866$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
<5996a1fd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<5996a744$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<5996b0dc$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<5996b8d3$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<5996c1cd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
<5996de4f$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Fri, 18 Aug 2017 14:53:10 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5996de4f$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <5996e336$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.205.211
X-Trace: 1503060790 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 83.28.205.211:61787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613142
[ ukryj nagłówki ]>
> Ale spawalnia/zgrzewalnia powinna byc na miejscu.
>
>> Swego czasu za komuny zwiedzałem FSO (Polonez) - blachy były bodaj z
>> Austrii i Francji. Już przyjeżdżały zabezpieczone antykorozyjnie, ale
>> warstwa ta była masakrycznie kaleczona w tłoczni na stemplach. Stąd
>> Polonezy już po 3 latach rdzewiały.
>
> To sie spytaj jak w Crafterach ... pewnie juz wcale nie cynkowane :-)
>
W Crafterach blacha jest ocynkowana a profile zabezpieczone "barankiem".
Wygląda na naprawdę solidną robotę.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.17 14:54 T.
- 18.08.17 16:17 J.F.
- 18.08.17 16:26 T.
- 19.08.17 16:08 Maciek
- 19.08.17 16:10 Maciek
- 19.08.17 18:21 Wiesiaczek
- 19.08.17 21:01 RadoslawF
- 20.08.17 12:17 Maciek
- 20.08.17 21:30 Zenek Kapelinder
- 20.08.17 21:41 T.
- 20.08.17 23:49 RadoslawF
- 21.08.17 23:26 Maciek
- 22.08.17 19:39 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
Najnowsze wątki
- 2025-02-23 Ciekawy wyrok Sadu Najwyzszego USA
- 2025-02-22 spalinki
- 2025-02-22 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-02-22 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=