    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <oml34m$ptt$1@node2.news.atman.pl> <omm7nc$qoh$1@node2.news.atman.pl>
    <ommf7c$1vv$1@node2.news.atman.pl> <ommvo9$bal$1@node1.news.atman.pl>
    <omnirv$u6f$1@node1.news.atman.pl> <ompcn1$mpd$1@node1.news.atman.pl>
    <ompi04$rq3$1@node1.news.atman.pl> <ompo7s$288$1@node1.news.atman.pl>
    <omq68m$gb8$1@node1.news.atman.pl>
    <5990bc77$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <omre8c$k8n$1@node2.news.atman.pl>
    <5991668a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <oms20u$6fd$1@node2.news.atman.pl>
    <59919088$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <omuc7c$ic3$1@node1.news.atman.pl> <omusvq$3e3$1@node1.news.atman.pl>
    <omv3ep$mo$1@node2.news.atman.pl> <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
    <1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
    <on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 16 Aug 2017 14:58:18 +0200

    Dnia Wed, 16 Aug 2017 14:26:02 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Te porównujące produkcję i wydobycie.
    > Rocznik dowolny, sugerował bym coś oddalone od wojny i od upadku
    > tego ustroju dla idiotów u nas.

    Produkcje stali, wydobycie wegla ?

    > Pod takimi jak toczenie wałów korbowych kiedy reszta świata
    > robiła odkuwki i je frezowała. U nas w wióry szło 70 do 80%
    > materiału u nich max 5%.

    Moze ... ale o jakim samochodzie mowa ? Warszawa, Syrena, maluch,
    polonez, star ?

    > Wytłumacz to Wiesiaczkowi, on widzi tylko brak krajowej floty.

    No, jakos tak nie slyszalem o nowych zakupach, ale moze byly ..

    > Co najwyżej montujemy.

    Jedne montujemy, do innych robimy czesci ...

    > Sprawdź czy aby na pewno.

    na pewno.

    > Bo braki były na wiele różnych towarów. Na spożywcze i przemysłowe.

    Ale kartki to postulat Solidarnosci :-)

    > Generalnie wszędzie poza krajami trzeciego świata jest nadprodukcja
    > żywności. może z wyjątkiem tych z dziwnymi ustrojami jak Rosja czy
    > Chiny i Korea.

    Na cukier specjalna.
    Inna zywnosc gorzej sie przechowuje, to nadprodukcja znika.

    > Teraz od kilku lat można to robić legalnie i dalej nie brakuje.
    > Wprowadza ustrój dla idiotów to zabraknie.

    Ale pamietasz sytuacje sprzed kilku lat ?
    Powodz w Australii, a w Polsce brak cukru.
    Tzn cukier byl, ale po 5zl :-)

    Przywiozlem wtedy z Niemiec troche kg, tam znacznie tanszy, ale
    "sprzedajemy tylko po 10kg".

    J.