  • Data: 2013-12-10 20:01:23
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > a jakiejś celnej nie było?

    Ta jest celna.

    > Stłuczka, o ile nie blokuje ruchu w niczym nie przeszkadza.
    > Twierdzisz ze letnie blokuja na amen.
    > Skoro cos blokuje główne arterie miasta, to tak, należy tam lecieć jak na
    > skrzydłach.

    I pewnie dlatego teraz stoją z suszarkami w krzakach, a nie na zakorkowanych
    sygnalizacjami skrzyżowaniach.....

    > I to ci poprawi humor?
    > No tak, zapomniałem, nie o efekty chodzi a o znalezienie winnych.
    > Te złe kapelusze, te niegrzeczne opony letnie,

    A nie jest tak?

    >ci inne kierowcy....

    Znowu Twoje chore rojenia, które miałeś leczyć.

    > Ale czy ktoś pisze ze to twój problem?

    A po co mi piszesz o ludziach stwarzających sobie problemy na własne
    życzenie, czemu miałoby to być jakimkolwiek argumentem w dyskusji?
    Argumentem są rzeczy obiektywne, a nie czyjeś problemy z rozumowaniem.

    W 15 minut?
    Wątpię.