  • Data: 2013-12-11 17:13:06
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nawet jeżeli okaze sie, ze jak zwykle policja zrobiła z nich bzdure.

    Przyda sie chociaż do dyskusji na grupie. ;-)

    > Brawo.
    > Uwazaj tylko, bo za chwile, moze sie okazac, ze w jakims aspekcie ty
    > jestes
    > kapeluszem.

    Coraz bardziej, coraz bardziej.
    A od jutra być może w ogóle będę niezmotoryzowany.

    > A ja mówie o miejscach gdzie czasami wszystko jest ok, a czasami godzina
    > stania.

    A je nie.
    I dlatego wiem z jakiego powodu utworzyły się tam korki.

    > Gdyby było i naczej i arterie były planowane z zapasem, to takie rzeczy by
    > sie nie działy.

    Truizm.

    > Tego to sie bardziej boje niz obecnych korków...

    Ja też.
    Zwłaszcza że jest dokładnie na linii moich dojazdów do centrum.

    > Lodu w sensie bryły - nie. Lodu w sensie cienkiemj wartwy - tu potrzeba
    > chwili, zwłaszcza, jak woda ma praktycznie 0 stopni i lezy na zimnym
    > asfalcie.

    Nie wystarczy, musiałaby leżeć na asfalcie o temperaturach mniejszych od
    zera.
    A skąd je wziąć?