    Date: Sun, 29 May 2011 21:12:49 +0200
    From: Kosu <6...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Oslo - gdzie warto się wybrać?

    On 2011-05-29 16:29, T...@s...in.the.world wrote:
    > Kup se jakis przewodnik.
    > Jak nie amsz czasu - twoja strata.

    No pewnie właśnie moja strata - dlatego liczyłem na jakieś wskazówki.

    > Spodziewasz sie jakichs cudow?

    Będą mnie oprowadzali mieszkańcy, więc zapewne zwiedzę ważniejsze muzea
    itd, ale chciałbym też przywieźć coś fajnego na karcie pamięci. Stąd
    pytanie na grupę, której czytelnicy może byli i mają sygestie. Inne niż
    "kup przewodnik". Lecę za kilka dni i nie wiem czy zdążyłbym go otworzyć.

    pozdrawiam,
    PK