  • 21. Data: 2012-02-02 13:53:56
    Temat: Re: Oscyloskop RIGOL DS1104B
    Od: Mario <m...@...pl>

    > W tej cenie raczej nic lepszego nie dostaniesz.

    Jest jeszcze GW Instek np w Merazet:
    http://www.merazet.pl/index.php?dzial=3&a=proid&p=28
    42
    Sam zastanawiałem się nad 2*200MHz:
    http://www.merazet.pl/index.php?dzial=3&a=proid&p=18
    01
    Cenowo wydaje się korzystniejszy niż odpowiadający mu Rigol DS1202CA:
    http://www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=14&id_firm
    y=30#1884
    Może ktoś ma sprecyzowaną opinię o Instekach?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2012-02-02 14:09:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    > Jest jeszcze GW Instek np w Merazet:
    > http://www.merazet.pl/index.php?dzial=3&a=proid&p=28
    42

    rozdzielczość 234x320

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2012-02-02 14:29:43
    Od: Mario <m...@...pl>

    42

    > rozdzielczość 234x320

    No ale właśnie z tej dyskusji wynika, że chińska tandeta ma lepszą
    rozdzielczość a te lepsze urządzenia - gorszą.
    A Insteka chciałem ocenić względem np. Rigola bo nie wiem który wybrać.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2012-02-02 22:36:34
    Od: mirosław <m...@g...com>

    Po lekturze Waszych wypowiedzi jestem prawie zdecydowany na RIGOLA.
    Ten GW INSTEK też ciekawy ale o 1000 netto droższy, SIGLENT też w
    podobnej cenie. Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2012-02-03 03:04:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A Insteka chciałem ocenić względem np. Rigola bo nie wiem który wybrać.

    Bierz Rigola, dobrze Ci radze, mam Insteka i dobrze Ci odradzam;-)
    Pisalem o tym moim nieszczesnym zakupie szczegolowo, wyGooglaj sobie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa