  • 1. Data: 2012-01-31 16:37:53
    Temat: RFID poszukiwany
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Poniewaz do wlasnych potrzeb konstruuje czytnik RFID w standardzie takim
    jakim sa czipowane zwierzaki potrzebuje 1 sztuki takiego transponderka do
    testow przy pisaniu oprogramowania i konstruowaniu calosci. Widac jest to
    nie wiadomo czemu ciezkie do zdobycia a to co znalazlem to oferty po 10 lub
    wiecej sztuk a ja potrzebuje doslownie jedna sztuke. Moze macie przypadkiem
    cos takiego w zasobach albo namiary na kogos kto odsprzeda taki element. Z
    gory dziekuje za informacje.

  • 2. Data: 2012-01-31 17:09:32
    Temat: Re: RFID poszukiwany
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 31.01.2012 17:37, schrieb Gomez:
> [...]
    > Moze macie przypadkiem cos takiego w zasobach albo namiary na kogos kto
    > odsprzeda taki element. Z gory dziekuje za informacje.

    Może warto by się przejść po weterynarzach, czy nie mają jakiegoś ze
    zezwłoka zwierzaka. Wiadomo, ochrona danych osobowych, ale może ktoś ci
    zaprogramuje jakiegoś Kaczora Donalda i da. A jest ciężkie do zdobycia,
    bo to zawsze coś jak dowód osobisty.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-01-31 17:12:34
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Gomez wrote:
> [...]
    > jedna sztuke. Moze macie przypadkiem cos takiego w zasobach albo
    > namiary na kogos kto odsprzeda taki element. Z gory dziekuje za
    Próbowałeś zapytać najbliższego weterynarza?
    Bez rejestracji w bazie i wszczepiania nie powinno to drogo kosztować:)
    --
    pzdr, j.r.

  • 4. Data: 2012-01-31 17:13:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gomez" jg90sk$69a$...@n...supermedia.pl

> [...]
    > doslownie jedna sztuke. Moze macie przypadkiem cos takiego
    > w zasobach albo namiary na kogos kto odsprzeda taki element. Z gory dziekuje za

    Każdy produkuje pluton na potrzeby energetyki? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-01-31 17:14:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldemar Krzok" 9...@m...uni-berlin.de

> [...]
    > osobowych, ale może ktoś ci zaprogramuje jakiegoś Kaczora
    > Donalda i da. A jest ciężkie do zdobycia, bo to zawsze

    A może być łopata + cmentarz zwierząt? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-01-31 18:51:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Sty, 17:37, "Gomez" <a...@h...pl> wrote:
    > wiecej sztuk a ja potrzebuje doslownie jedna sztuke. Moze macie przypadkiem
    > cos takiego w zasobach albo namiary na kogos kto odsprzeda taki element. Z
    > gory dziekuje za informacje.

    https://www.elfaelektronika.pl/elfa3~pl_pl/elfa/init
    .do?toc=20230&name=transponder_rfid

    minuta góglowania :>

    L.

  • 7. Data: 2012-01-31 19:02:58
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Uzytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    0g2000vbn.googlegroups.com...

    > https://www.elfaelektronika.pl/elfa3~pl_pl/elfa/init
    .do?toc=20230&name=transponder_rfid

    > minuta góglowania :>
    >
    > L.

    Tylko co to ma wspolnego z tym czego szukam??

  • 8. Data: 2012-01-31 19:10:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Sty, 20:02, "Gomez" <a...@h...pl> wrote:
    > Tylko co to ma wspolnego z tym czego szukam??

    To taki od psa jest zupełnie inny niż to co ogólnodostępne?

    L.

  • 9. Data: 2012-02-01 11:20:34
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    8g2000vbb.googlegroups.com...

    > To taki od psa jest zupełnie inny niż to co ogólnodostępne?
    >
    > L.

    Odmian, standardow RFID jest bardzo duzo i nie sa ze soba kompatybilne.
    Na szczescie juz udalo sie zalatwic w hurtowni kilka sztuk gdzie nie robili
    problemow.