eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOrurowanie a aspekty prawneRe: Orurowanie a aspekty prawne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Orurowanie a aspekty prawne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <5c499bda$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 24 Jan 2019 12:46:52 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5c49a5ab$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94.254.248.125
    X-Trace: 1548330412 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 487 94.254.248.125:38914
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3052
    X-Received-Body-CRC: 4045424174
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648697
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-24 o 12:27, Pablo Eldiablo pisze:
    > W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 12:05:01 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    >> W dniu 2019-01-24 o 10:03, Pablo Eldiablo pisze:
    >>> W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 05:59:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    >>>> Użytkownik Pablo Eldiablo ...
    >>>>
    >>>>> 11. W przypadku samochodu osobowego, samochodu ciężarowego lub
    >>>>> pojazdu specjalnego, których dopuszczalna masa całkowita nie
    >>>>> przekracza 3,5t, przednie orurowanie lub dodatkowy przedni zderzak,
    >>>>> mające służyć do ochrony pojazdu przed uszkodzeniami w razie
    >>>>> zderzenia z innym przedmiotem, mogą być zamontowane wyłącznie w
    >>>>> pojazdach, dla których zostały homologowane. Przepis ten nie dotyczy
    >>>>> urządzeń, o masie poniżej 0,5kg, które przeznaczone są wyłącznie do
    >>>>> ochrony reflektorów.Dotyczy pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy
    >>>>> na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej po dniu 20 października
    >>>>> 2007r.
    >>>>>
    >>>>> Z powyższego wynika, że teoretycznie mogę w swoim aucie nie zawracać
    >>>>> sobie głowy rurami z homologacją, tylko kupić takie jakie mi
    >>>>> odpowiadają, byle bez ostrych krawędzi - i _teoretycznie_ nie
    >>>>> powinno być problemów na przeglądach czy w razie kontroli na drodze
    >>>>> czy ew. kolizji.
    >>>>
    >>>> A nie wynika coś dokładnie odwrotnego?
    >>>>
    >>>
    >>> Wg zasad logiki - nie, ale w praktyce różnie może być, stąd założony wątek...
    ;-))
    >>
    >>
    >> A to są jakieś zestawy tych rurek homologowane do danego typu?
    >
    > Tak, od niehomologowanych różnią się tabliczką z nr homologacji i ceną x5.

    A mógłbyś wytłumaczyć mi - opierając się o te zasady logiki - z czego
    wnioskujesz,
    że możesz zamontować cokolwiek byle bez ostrych krawędzi?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: