-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Orurowanie a aspekty prawne
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <f...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<4...@g...com>
<5c499bda$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Thu, 24 Jan 2019 12:46:52 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <f...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <5c49a5ab$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.248.125
X-Trace: 1548330412 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 487 94.254.248.125:38914
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3052
X-Received-Body-CRC: 4045424174
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648697
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-24 o 12:27, Pablo Eldiablo pisze:
> W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 12:05:01 UTC+1 użytkownik cef napisał:
>> W dniu 2019-01-24 o 10:03, Pablo Eldiablo pisze:
>>> W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 05:59:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
>>>> Użytkownik Pablo Eldiablo ...
>>>>
>>>>> 11. W przypadku samochodu osobowego, samochodu ciężarowego lub
>>>>> pojazdu specjalnego, których dopuszczalna masa całkowita nie
>>>>> przekracza 3,5t, przednie orurowanie lub dodatkowy przedni zderzak,
>>>>> mające służyć do ochrony pojazdu przed uszkodzeniami w razie
>>>>> zderzenia z innym przedmiotem, mogą być zamontowane wyłącznie w
>>>>> pojazdach, dla których zostały homologowane. Przepis ten nie dotyczy
>>>>> urządzeń, o masie poniżej 0,5kg, które przeznaczone są wyłącznie do
>>>>> ochrony reflektorów.Dotyczy pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy
>>>>> na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej po dniu 20 października
>>>>> 2007r.
>>>>>
>>>>> Z powyższego wynika, że teoretycznie mogę w swoim aucie nie zawracać
>>>>> sobie głowy rurami z homologacją, tylko kupić takie jakie mi
>>>>> odpowiadają, byle bez ostrych krawędzi - i _teoretycznie_ nie
>>>>> powinno być problemów na przeglądach czy w razie kontroli na drodze
>>>>> czy ew. kolizji.
>>>>
>>>> A nie wynika coś dokładnie odwrotnego?
>>>>
>>>
>>> Wg zasad logiki - nie, ale w praktyce różnie może być, stąd założony wątek...
;-))
>>
>>
>> A to są jakieś zestawy tych rurek homologowane do danego typu?
>
> Tak, od niehomologowanych różnią się tabliczką z nr homologacji i ceną x5.
A mógłbyś wytłumaczyć mi - opierając się o te zasady logiki - z czego
wnioskujesz,
że możesz zamontować cokolwiek byle bez ostrych krawędzi?
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.19 12:58 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 13:31 Pablo Eldiablo
- 24.01.19 13:38 Pablo Eldiablo
- 24.01.19 15:18 adam
- 24.01.19 17:16 Pablo Eldiablo
- 24.01.19 17:32 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 18:36 RadoslawF
- 24.01.19 19:59 ddddddddddddd
- 24.01.19 20:09 Marcin N
- 24.01.19 21:38 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 22:46 Pablo Eldiablo
- 24.01.19 23:00 Zenek Kapelinder
- 25.01.19 11:49 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-03 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=