  • Data: 2019-01-24 20:09:07
    Temat: Re: Orurowanie a aspekty prawne
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-24 o 13:38, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    homologowane do tego modelu a nie wyspawane przez Janka od balustrad. Jak bym byl
    policjantyem to po zatrzymaniu do kontroli kazal bym Ci zdemontowac na miejscu albo
    zabral bym DR i zabronil dalszej jazdy jesli by nie bylo homologacji. Tak przy
    okazji. Gdzie sa w Polsce takie miejsca co potrzebna jest super oslona i dodatkowe
    swiatla? Rozumie ze pancerna oslona pod miska olejowa przy jezdzeniu po lesie w
    ograniczonym zakresie moze sie przydac. W ograniczonym bo jesli zajebac pancerna
    oslona w cos duzego i twardego, moze byc kamien, to zjebia sie elementy do ktorych
    jest przykrecona. A ze jest przykrecona do pasa czolowego i belki to geometria idzie
    w pizdu i trzeba wyprostowac podluznice albo rame co tanie nie bedzie. I lepiej
    rozwalic miske bo tansza.

    > Uff, całe szczęście, że nie jesteś policjantem. Ani milicjantem - chociaż mowa
    Twoja jest tak kwiecista, a język wysublimowany, że chyba mógłbyś być.

    Ja też z miejsca bym takiego kierowcę maksymalnie udupił.
    Jest jakiś powód, dla którego nie wolno sobie robić zbrojenia samochodu
    - chodzi o życie innych. W dupie mam twoje rzekome potrzeby offroadu,
    jeśli masz narażać innych na śmierć.

    --
    MN