  • 151. Data: 2020-12-27 11:56:08
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Naprawdę nie każdy mieszka na zadupiu.

    -----

  • 152. Data: 2020-12-27 14:34:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.12.2020 o 09:07, cef pisze:

    > Miałem już się nie odzywać tutaj, ale po tych wszystkich analizach
    > nie rozumiem jednego. Dlaczego buspas jest dostępny dla elektryków?
    > Przecież to właśnie one nie smrodzą i nie hałasują, to
    > mogły by sobie spokojnie stać w korkach, bo nikomu by to nie szkodziło.
    > A buspasem powinny szybciutko przejeżdżać te pojazdy, których stanie
    > i powolna jazda jest bardziej szkodliwa dla środowiska niż szybki przelot.
    >
    > :-)

    Elektryki jeżdżą po buspasach by zwiększyć na nich ruch. Inaczej mech by
    tam wyrósł :-)

  • 153. Data: 2020-12-29 15:06:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tue, 22 Dec 2020 13:47:48 +0100, J.F.

    >Przecież jeździsz grubo poniżej średniej, więc w twoim wypadku ani
    >częste
    >ani długie.

    To inni jezdza powyzej i nadrabiaja :-)

    Glupie 200km co 2 tygodnie to duzo czy malo ?
    A to raptem 5kkm rocznie.

    >Jak się wyzbędziesz absurdalnych przyzwyczajeń i pojeździsz trochę
    >elektrykiem to się będziesz mógł wypowiadać.

    I zacznie mi sie godzina postoju w trasie podobac ?

    >Słyszałem że samochód to komfort. Raczej nie biedniejemy, jako naród,
    >więc
    >chętni na samochody są i nadal będą.

    To sie im zabroni. Tzn spalinowych zabroni, a elektryczne ... a to juz
    kogo tam stac :-)

    >Akurat w Norwegii to z innych powodów cisną na spaliniaki, hint:
    >pogoda.

    Akurat w Norwegii to sie ladnie Tesla sprzedawal.
    Bo podatku nie miala i kosztowala tyle, co sredni spalinowy.

    A jak jeszcze maja gniazdka na parkingach do grzania w zimie ... to i
    podladowac mozna.

    No i u nich prad ekologiczny, nie tak jak u nas - z wegla.

    J.

  • 154. Data: 2020-12-29 15:19:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-12-2020 o 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
    > Tue, 22 Dec 2020 13:47:48 +0100, J.F.

    > To inni jezdza powyzej i nadrabiaja :-)
    >
    > Glupie 200km co 2 tygodnie to duzo czy malo ?
    > I zacznie mi sie godzina postoju w trasie podobac ?

    W 200 km trasie chcesz postoje robić?

    > No i u nich prad ekologiczny, nie tak jak u nas - z wegla.

    Ale to nie wina samochodów, prawda?
    Więc hejtuj tych, co za to odpowiadają.

  • 155. Data: 2020-12-29 16:08:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 29 Dec 2020 15:06:29 +0100, J.F.

    > To inni jezdza powyzej i nadrabiaja :-)
    > Glupie 200km co 2 tygodnie to duzo czy malo ?
    > A to raptem 5kkm rocznie.

    Jeżdżą i nie narzekają. Tylko ty narzekasz, choć nie korzystałeś.

    > I zacznie mi sie godzina postoju w trasie podobac ?

    Pewnie nie, bo wiadomo że zapierdalasz na złamanie karku, a potem i tak
    marnujesz ten "nadrobiony" czas na niewiadomo co, jak znam życie. Ja po
    przesiadce na (PH)EV chętniej do samochodu wsiadam niż kiedyś, mniej się
    męczę podczas jazdy, bez modułów komfortu oferowanych przez EV już ciężko
    się obyć itd.

    > To sie im zabroni. Tzn spalinowych zabroni, a elektryczne ...
    > a to juz kogo tam stac :-)

    Chciałem ci przypomnieć, że komuna już dawno upadła, a konfederacja poniżej
    progu. :P

> [...]
    > ... to i podladowac mozna.
    > No i u nich prad ekologiczny, nie tak jak u nas - z wegla.

    Ja ładuję w nocy, czy ten prąd bym zużył czy nie, to i tak by węgiel został
    spalony. Czyli wykorzystuję spad, podobnie jak w przypadku grzania domu. W
    dzień zaś ładuję ze słońca. Podobnie jak znaczna większość użytkowników EV.
    Więc przestań już z tym "argumentem" o prądzie z węgla, bo to już nudne
    jest.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 156. Data: 2020-12-29 16:16:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2020 16:08:51 +0100, Myjk napisał(a):

    > czy ten prąd bym zużył czy nie, to i tak by węgiel został
    > spalony

    Myjk, wstydź się. Gadasz jakbyś o zasadzie zachowania energii nie
    słyszał.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 157. Data: 2020-12-29 20:07:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może wymyślą ładowanie elektryków panelami na dachu od świetlówek w podziemnym
    garażu?

  • 158. Data: 2020-12-29 20:30:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 29-12-2020 o 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
    > Tue, 22 Dec 2020 13:47:48 +0100, J.F.

    >W 200 km trasie chcesz postoje robić?

    Ja nie, ale czy auto elektryczne nie chce :-)

    >Ale to nie wina samochodów, prawda?
    >Więc hejtuj tych, co za to odpowiadają.

    Oni maja warunki, my takich nie mamy.
    Wiec nie mam co hejtowac.

    J.

  • 159. Data: 2020-12-30 08:21:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-12-2020 o 20:30, J.F. pisze:

    > Ja nie, ale czy auto elektryczne nie chce :-)

    Kup takie, które przejedzie drugie tyle i po kłopocie, przecież nie ma
    obowiązku kupowania najtańszego.

    > Oni maja warunki, my takich nie mamy.

    Oczywiście że mamy alternatywy, nikt inny w cywilizowanym świecie na
    tych szerokościach, nie upiera się tak przy smrodzeniu węglem.

  • 160. Data: 2021-01-02 14:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To jest wolność kierowcy: ładowanie co 100km, wystarczy przygotować
    > trasę i nie grzać na ekspresówkach.

    Ostatnio jakiegoś automaniaka ogladałem gdzie chłopaki 600km przez
    norwegie chcieli zrobić elektrykami...

    Ale nie ma bata: auto na miasto z zasiegiem 100km gdzie ten zasieg
    moznaby było w 70% procentach odzyskac poprzez 10h ładowanie z
    normalnego gniazdka powinien spełniac 95% potrzeb wiekszosci
    mieszkanców miast.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie