    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 29 Dec 2020 16:08:51 +0100

    Tue, 29 Dec 2020 15:06:29 +0100, J.F.

    > To inni jezdza powyzej i nadrabiaja :-)
    > Glupie 200km co 2 tygodnie to duzo czy malo ?
    > A to raptem 5kkm rocznie.

    Jeżdżą i nie narzekają. Tylko ty narzekasz, choć nie korzystałeś.

    > I zacznie mi sie godzina postoju w trasie podobac ?

    Pewnie nie, bo wiadomo że zapierdalasz na złamanie karku, a potem i tak
    marnujesz ten "nadrobiony" czas na niewiadomo co, jak znam życie. Ja po
    przesiadce na (PH)EV chętniej do samochodu wsiadam niż kiedyś, mniej się
    męczę podczas jazdy, bez modułów komfortu oferowanych przez EV już ciężko
    się obyć itd.

    > To sie im zabroni. Tzn spalinowych zabroni, a elektryczne ...
    > a to juz kogo tam stac :-)

    Chciałem ci przypomnieć, że komuna już dawno upadła, a konfederacja poniżej
    progu. :P

    > Akurat w Norwegii to sie ladnie Tesla sprzedawal.
    > Bo podatku nie miala i kosztowala tyle, co sredni spalinowy.
    > A jak jeszcze maja gniazdka na parkingach do grzania w zimie
    > ... to i podladowac mozna.
    > No i u nich prad ekologiczny, nie tak jak u nas - z wegla.

    Ja ładuję w nocy, czy ten prąd bym zużył czy nie, to i tak by węgiel został
    spalony. Czyli wykorzystuję spad, podobnie jak w przypadku grzania domu. W
    dzień zaś ładuję ze słońca. Podobnie jak znaczna większość użytkowników EV.
    Więc przestań już z tym "argumentem" o prądzie z węgla, bo to już nudne
    jest.

    --
    Pozdor
    Myjk