-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.147.161.166.99
!not-for-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
Date: Tue, 12 Jan 2021 07:00:14 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rtjdtf$1f4$1$kolczan@news.chmurka.net>
References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<5fe10350$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<rsut4t$qa0$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt11p6$dvo$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt123t$e1m$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt1rsa$vvf$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt1slc$pk$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt68dk$5a4$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt6boj$78d$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt6r2t$if3$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt6snb$jmg$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt90tj$490$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt94u6$84g$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt9ecv$fj2$1$kolczan@news.chmurka.net>
<7s8wybceryfp$.1xz384gnui8xl.dlg@40tude.net>
<rt9njs$l4h$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt9o4l$ldm$2$Cav@news.chmurka.net>
<rtgphi$b2s$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rtgtfi$dap$3$Cav@news.chmurka.net>
<rthkvm$s6a$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rthlv3$sjt$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 147.161.166.99
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 12 Jan 2021 06:00:15 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="kolczan";
posting-host="147.161.166.99"; logging-data="1508";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
In-Reply-To: <rthlv3$sjt$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689825
[ ukryj nagłówki ]On 11.01.2021 15:05, Cavallino wrote:
>> Popatrz ile palą te RX w wersji 300 - z mniejszym silnikiem i bez
>> hybrydy.
>
> A ktoś je eksploatuje w ten sposób?
Nie może inaczej.
>
> Z grubsza chodzi o to, że taka hybryda pali tyle co (prostszy) diesel,
> więc sens komplikacji sprawy drugim silnikiem jest średni.
Co do sensu się nie wypowiadam. Palą podobnie, bo ten SUV jest znacznie
większy. Porównywalne gabarytami już podałem i tam hybryda pali mniej.
Aurisa diesla niestety/stety teraz nie ma.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.21 07:56 Cavallino
- 12.01.21 09:43 Mirek Ptak
- 12.01.21 09:48 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=