eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOrlen idzie na rękę posiadaczom elektrykówRe: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!
    newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!ne
    ws.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rr9mn3$njm$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5fd875c6$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1camyfnowk9b8$.dlg@myjk.org>
    <5fdcf0e3$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <v3wr7r3ujb85$.dlg@myjk.org>
    <5fdd07c5$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
    <5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
    <5fdf6e5d$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <4x6yrmhnt84p$.dlg@myjk.org>
    <5fe07440$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
    <rrqltq$kor$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fe10350$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <rsv23r$unn$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <5ff319f8$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsv64s$23u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5ff3227f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsv8gc$3mc$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Mon, 4 Jan 2021 16:30:52 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rsv8gc$3mc$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5ff334ad$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.95.6
    X-Trace: 1609774253 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 89.64.95.6:64617
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2920
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689358
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.01.2021 o 15:25, Cavallino pisze:
    > W dniu 04-01-2021 o 15:13, Michał Jankowski pisze:
    >> W dniu 04.01.2021 o 14:45, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 04-01-2021 o 14:36, Michał Jankowski pisze:
    >>>> W dniu 04.01.2021 o 13:36, Mirek Ptak pisze:
    >>>>> On 02.01.2021 17:35, J.F. wrote:
    >>>>>> I dlatego na obecnym etapie mowie - hybrydy.
    >>>>>> Po miescie na codzien nie smrodza, a i trasy sie nie boja.
    >>>>>
    >>>>> Pierwsza Ampera/Volt to był ideał moim zdaniem. Teraz to już chyba
    >>>>> tylko i8 ma taki system.
    >>>>
    >>>> Taki, to znaczy jaki?
    >>>
    >>> Nie napedzany NIGDY z silnika spalinowego.
    >>
    >> W sensie, że spalina działa tylko jako prądnica, a koła zawsze napędza
    >> silnik elektryczny?
    >
    > Tak.

    A właściwie dlaczego się takich nie robi?

    Może odpowiednio mocna prądnica jest zbyt droga/kłopotliwa?

    A może przekładnia hydrauliczna jest sprawniejsza od elektrycznej i auto
    mniej pali?

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: