  • Data: 2021-01-02 17:35:20
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02 Jan 2021 13:59:44 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...
    >
    > Ostatnio jakiegoś automaniaka ogladałem gdzie chłopaki 600km przez
    > norwegie chcieli zrobić elektrykami...
    >
    > Ale nie ma bata: auto na miasto z zasiegiem 100km gdzie ten zasieg
    > moznaby było w 70% procentach odzyskac poprzez 10h ładowanie z
    > normalnego gniazdka powinien spełniac 95% potrzeb wiekszosci
    > mieszkanców miast.

    A co na brakujace 5%? Te mieszczuchy czasem miasto opuszczaja, i co
    wtedy - wypozyczyc samochod na weekend?

    A przeciez mieszczuchow to zaspokoi tramwaj, metro i rower :-)

    I dlatego na obecnym etapie mowie - hybrydy.
    Po miescie na codzien nie smrodza, a i trasy sie nie boja.

    Tylko znow - trzeba miec to gniazdko, bo kupowac hybryde, aby sie co
    pewien czas z benzyny ladowala ... snobizm ?

    J.