  • Data: 2020-12-29 15:06:29
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@m...org...
    Tue, 22 Dec 2020 13:47:48 +0100, J.F.

    >Przecież jeździsz grubo poniżej średniej, więc w twoim wypadku ani
    >częste
    >ani długie.

    To inni jezdza powyzej i nadrabiaja :-)

    Glupie 200km co 2 tygodnie to duzo czy malo ?
    A to raptem 5kkm rocznie.

    >Jak się wyzbędziesz absurdalnych przyzwyczajeń i pojeździsz trochę
    >elektrykiem to się będziesz mógł wypowiadać.

    I zacznie mi sie godzina postoju w trasie podobac ?

    >Słyszałem że samochód to komfort. Raczej nie biedniejemy, jako naród,
    >więc
    >chętni na samochody są i nadal będą.

    To sie im zabroni. Tzn spalinowych zabroni, a elektryczne ... a to juz
    kogo tam stac :-)

    >Akurat w Norwegii to z innych powodów cisną na spaliniaki, hint:
    >pogoda.

    Akurat w Norwegii to sie ladnie Tesla sprzedawal.
    Bo podatku nie miala i kosztowala tyle, co sredni spalinowy.

    A jak jeszcze maja gniazdka na parkingach do grzania w zimie ... to i
    podladowac mozna.

    No i u nich prad ekologiczny, nie tak jak u nas - z wegla.

    J.