    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Date: Tue, 15 Dec 2020 09:29:26 +0000

    On 14/12/2020 14:01, Jacek Maciejewski wrote:

    > Czyli:
    > 1.Nie umiesz pokazać co to za lobby.
    > 2.Nie podałeś żadnych szczegółów ideologii.
    > 3. Nie pokazałeś żadnego mechanizmu oszustwa.
    > Zatem, jak należało sądzić po jednoliterowej ksywie, jesteś zwykłym
    > głupim trolem.

    1. Lobby EV sie to nazywa.
    2. Poczytaj wszystkie wypowiedzi broniace ulomnosci EV chociazby na tej
    grupie.
    3. Czy ukrywanie tego jak pozyskuje sie (i z jakim skutkiem) surowce
    naturalne niezbedne do produkcji akumulatorow jest oszustwem czy nie?

    JEsli zatem nie potrafisz czytac ze zrozumieniem lub udajesz, ze nie
    rozumiesz tego co czytasz to albo jestes glupi albo jestes trolem.