    Date: Mon, 09 Feb 2015 21:17:32 +0100
    From: Poldek <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - telekomuna

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Przyciśnij opiekuna firmy - zarówno dedykowanego jak i tego drugiego w
    > call center. Po upływie umowy powinni to załatwić za darmo. Niestety z
    > własnego doświadczenia wiem że często opiekunowie to niegramotne tłuki
    > którzy są głównie chętni do sprzedaży nowych produktów bo z tego mają
    > prowizję. A pozostała opieka leży. W razie czego walić od razu do jego
    > przełożonego - magicznie pomaga.

    Ja nie mam bezpośredniego kontaktu z opiekunem. Jedyną osobą w firmie,
    która kontaktuje się bezpośrednio z opiekunem, jest prezes firmy. Na to
    nie mam wpływu. Dziś był kontakt ze strony opiekuna w innej sprawie i
    przy okazji padło pytanie od tego durnego simlocka. Opiekun nic nie wie
    na temat zdejmowania simlocków, a tym bardziej bezpłatnie. Niby ma się
    dowiedzieć i dać znać. Czas płynie. Dawno bym zapłacił 77 zł i miał
    zdjętego simlocka, ale Orange nie chce ode mnie tych pieniędzy.