    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - telekomuna
    Date: Tue, 3 Feb 2015 16:52:14 +0100

    Dnia 2015-02-03, o godz. 16:23:41
    Poldek <p...@i...pl> napisał(a):

    > Jak wiadomo Orange jest już chyba jedyną siecią w Polsce, która
    > zakłada simlocki. Samo to już zalatuje kołchozem. Ale ok, przypuśćmy,
    > że wyraźnie o tym informują i klient decyduje sam, czy chce w to
    > wchodzić. Potem mijają dwa lata (albo inny okres czasu) i klient
    > podpisuje nowy cyrograf, dostaje nowy aparat. Co się dzieje ze starym
    > aparatem? Jest to nadal całkiem fajny telefon w rodzaju Nokia 6303,
    > ale ma simlocka. Abonent daje stary aparat w prezencie babci, cioci,
    > wnuczkowi - whatever. Obdarowany ma akurat np. kartę SIM w systemie
> [...]

    No patrz. A mi ten paskudny Orange po upływie umowy zdejmuje simlocka
    ze słuchawek firmowych za free. Po 24 albo 36 miesiącach. Co
    więcej zdjęcie w trakcie umowy kosztuje nie 77 a 50PLN+VAT. Albo
    30+VAT. Albo nawet za free. Cuda - nie? ;-)

    Jeśli nie chcą Ci zdjąć simlocka po upływie umowy i bezpłatnie to
    powołaj się na to: