    From: "Maciek." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange on-line
    Date: Tue, 8 Nov 2011 20:48:52 +0100

    Użytkownik "Piotr W." <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:4eb97c91$0$2194$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Na Orange On-line trwają ciągle prace i znów nie mogę sprawdzić stanu
    > konta jak i innych parametrów/pakietów etc. (Chwilowo niedostępne) i tak
    > od rana.... :) Na dodatek chciałem doładować konto z bankomatu i :
    > "operacja z przyczyn technicznych nieudana". Co się dzieje ? Awaria czy
    > planowa zmiana oprogramowania etc.
    > pozdrowienia Piotr W.

    Tak jest (znowu) od ok. 2 miesięcy.
    Stan konta możesz sprawdzić wysyłając esa o treści ILE pod nr bodajże 333
    (abonamentowcy). Dostaniesz komunikat, że "bla bla bla prosimy spróbować
    później", bo system smsowy jest podłączony do tego (niedziałającego)
    webowego.
    Od razu piszesz reklamację, na którą dostaniesz odpowiedź listem pocztą z
    trąbką. Wcześniej być może będą wydzwaniać, że "już jest wszystko w
    porządku" i pytać czy taka odpowiedź cię zadowala. Oczywiście reklamacja
    zostanie uznana.
    Może jakby tak dostali takich reklamacji po kilka dziennie, to się w końcu
    coś ruszy (w co i tak nie wierzę) - bo kilka razy dziennie sprawdzanie stanu
    konta nie działa. I tak od dawna...

    --
    M.