  • 1. Data: 2009-09-16 06:56:23
    Temat: [Orange] nowy program lojalnosciowy?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    mial byc dzis i chyba jeszcze ani widu ani slychu? czekamy do 23:59 czy jak?
    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2009-09-16 07:31:36
    Temat: Re: [Orange] nowy program lojalnosciowy?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 08:56:23 +0200, michaça napisał(a):

    > mial byc dzis i chyba jeszcze ani widu ani slychu? czekamy do 23:59 czy
    > jak? pozdr.

    No jak nie ma, jak jest?

    http://www.orange.pl/portal/map/map/loyalty_info

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-09-16 08:28:38
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Olgierd pisze:

    > No jak nie ma, jak jest?
    >
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/loyalty_info

    Ktoś wie coś bliższego na temat nagród? W opisie znalazłem np. "wybrane
    produkty i usługi Orange". Co to jest? Czy będą np. doładowania telefonów
    na kartę i przy jakim przeliczniku punkty/zł?

  • 4. Data: 2009-09-16 08:35:49
    Temat: podlaczam sie
    Od: michaça <t...@p...pl>

    do pytania
    oczywiscie profit byl najlepszy, jedyny program lojalnosciowy ktory mial sens
    gdyz pozwalal na swobodny handel doladowaniami prepaidow a co bedzie teraz?
    kolejny piece of shit w stylu BP/real/premium club? gdzie po po roku ciulania
    moze sie uzbiera na rekawice kuchenna albo znizke 10zl na bilet do kina?

  • 5. Data: 2009-09-16 08:45:59
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > mial byc dzis i chyba jeszcze ani widu ani slychu? czekamy do 23:59 czy
    > jak?
    > pozdr.
    > m.

    Nie mówiąc juz o tym że dopiero za 2 zł. jest 1 pkt. ale przynajmniej jest
    wielu partnerów gdzie mozna punkty zbierać. Jak kogos interesuje to niech na
    strone paybacku wejdzie bo na stronie orange pewnie troche czasu minie zanim
    cos jeszcze wstawią :)

  • 6. Data: 2009-09-16 08:50:04
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > strone paybacku wejdzie bo na stronie orange pewnie troche czasu minie zanim
    przykładowa nagroda - solniczka z pieprzniczką za 5000 pkt (czyli 2500zł wydane
    w Orange). To chyba tyle na ten temat :-)
    S.

  • 7. Data: 2009-09-16 09:34:07
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    Skylla pisze:
    > przykładowa nagroda - solniczka z pieprzniczką za 5000 pkt (czyli 2500zł
    > wydane w Orange). To chyba tyle na ten temat :-)
    > S.

    Nie za 2500 zł tylko za 10000 zł

    Leszek

  • 8. Data: 2009-09-16 09:46:04
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś wie coś bliższego na temat nagród? W opisie znalazłem np. "wybrane
    > produkty i usługi Orange". Co to jest? Czy będą np. doładowania telefonów
    > na kartę i przy jakim przeliczniku punkty/zł?

    zgodnie z regulaminem 100 pkt = nagroda o wartosci 1 pln
    czyli za wydane 200 pln na wybrane produkty otrzymamy 100 pkt za ktore
    bedzie mozna wybrac nagrode o wartosci 1 pln -> przelicznik 200:1 (0,5%
    zwrotu)
    w styarym proficie przelicznik wynosil 25:1 (4% zwrotu)
    wiec nowy program jest tylko 8 razy mniej atrackcyjny:)

    Z.

  • 9. Data: 2009-09-16 10:47:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Zur" <l...@t...eu.org.USUNTO> napisał w
    wiadomości news:h8qbel$327$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie za 2500 zł tylko za 10000 zł

    W dodatku punktow za staz w sieci juz nie ma, a najtansza nagroda -
    3999 pkt [8000 zl].
    O ile komus rekawica kuchenna potrzebna.

    Czyli zasadniczo mozna by rzec, ze program lojalnosciowy w Orange
    sie skonczyl.

    J.

  • 10. Data: 2009-09-16 10:53:13
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > W dodatku punktow za staz w sieci juz nie ma, a najtansza nagroda - 3999
    > pkt [8000 zl].
    > O ile komus rekawica kuchenna potrzebna.

    wygląda na to że za te 8000 można mieć rękawicę wartości 10 zł :P

    a i jeszcze jak chcesz wyrobić kartę payback przez stronę orange to musisz
    zainwestować w smsa 3,66 :P ale głupota